Då har man då bytt blogg….

Eftersom jag är en liten rastlös typ som ganska fort tröttnar på ”det gamla vanliga”, har jag bytt från Blogg.se till denna. Fick ett tips om att det ska gå att ändra mycket i wordpress, ex utseende. Tar väl ett tag att komma in i allt och alla funktioner, men det löser sig säkert.

Ja, vad har jag då gjort idag på min lediga dag? Jo, jag har suttit vid datorn i stort sett hela tiden. Har joxat och grejat med fotografier för att skicka dessa på framkallning. Ett smakprov nedan:

sannamimmipumpa.jpeg

Imorgon är det jobb igen, så även på fredag……slutar kl.12 båda dagarna vilket är toppen. På lördag kommer troligtvis svägerska med familj för att kolla på em-kvalmatchen Sverige-Danmark. Då blir det lite fotboll, god mat och dricka och lite spel. På söndag funderar vi på att åka till Ikea. Jag behöver en liten ”sporre” för att storstäda köket med allt vad det innebär. Kan då vara en sporre om man har nya gardiner, blommor och smått och gott att fixa med när man städat färdigt.

Det var allt för denna gången.

Kom gärna tillbaka lite då och då. Kommer att fylla på i bloggen med både det ena och det andra.

Kommentera

