Pust, pust och åter pust…..

Det är för varmt!! ”Klaga inte säger ni, det är ju skönt!” Jag hade också sagt så för några år sedan men nu känns det som om jag inte tål värmen…..inte om man inte ligger vid havet med skön havsfläkt och svalkande bad, men jag överlever nog…..

 I morgon ska vi ÄNTLIGEN fixa iordning altanen! Ja, jag vet….det har de flesta gjort för längesen. Inte vi! Det blir en hel del att göra…….skura alla möbler, fönsterna, sopa, skura golv och olja dem, montera ihop två nyinköpta parkbänkar som vi ska ha på poolgolvet (en om varje sida om ingången till altanen) och äntligen få lägga dit våra nya dynor till utemöblerna! Hm…..skulle vara kul att ta kort, före och efter. Nej, jag kilar ut och fotar vår skitiga och stökiga altan och återkommer med före och efter-bilder imorgon.

Ha en jätteskön fredagskväll!!

Kommentera

