Vänner gör livet roligare!

vanner.jpeg

Så sant som det är sagt! Jag känner att jag BÖRJAR få lite kläm på hur det funkar med distresser och skuggor. Resultatet blev inte fullt lika ”platt” som det brukar bli. Jag har långt kvar, men övning ger färdighet! Gärna konstruktiv kritik!

5 svar to “Vänner gör livet roligare!”

  1. Mette Says:

    Vad mycket fint du har gjort sedan jag var här sist!
    Du är verkligen duktig – och flitig! 🙂

    Kram
    Mette

  2. Helena landstoken Says:

    Jättefint målat. Kul att du känner att du fått kläm på det. Jag har tyckt att du varit duktig hela tiden 😉
    Jag är inne i en akvarellpenna period *s*
    /Helena

  3. MarieG Says:

    Jättefint, tycker jag!

  4. camillab Says:

    Jättefint kort! Du är duktig på att dekorera!

  5. Moncia O Says:

    Wow vad snygga kort och LO du gjort. Har inte varit inne och tittat på ett tag.
    Supersnyggt vännen.
    Kram

Kommentera

