Jaa, faktiskt så går dagarna….

….även om jag inte skrivit så mycket i denna kategorin på sistone. Skönt med fredag! Jobbade till 15.00, hem för att grilla, slänga in en tvätt och sist men inte minst- scrappa! Det blev också ett par glas vin……mums!

Imorgon är det hemlighetsfullt kan jag lova! Vi har bara sagt till ungarna att de inte får vara med kompisar imorgon eftersom vi åker hemifrån kl.14.00. De vet inte vart och de vet inte vad vi ska göra. Jag kan inte tala om det här heller eftersom min svägerska brukar läsa min blogg, kan då tala om vart vi ska åka för sina barn som i sin tur kanske berättar detta för våra barn när de chattar på MSN. Jag lovar att tala om det superhemliga resmålet imorgon kväll! Jag kände för ett tag sedan att det var så längesedan vi hittade på något tillsammans….alla fem.

Nu ska jag slänga mig i duschen och lägga mig för att läsa en stund. Sova går ju inte eftersom Alexandra är på grillfest med fotbollsgänget. Kan inte slappna av förrän hon väl är hemma igen!

Ha en fortsatt trevlig helg!!

Kommentera

