Mammas coola boys

mammascoolaboys.jpeg

Jag flippade ut totalt när jag gjorde denna LO:n! Finns absolut ingen rim och reson i den……men jag hade skitkul när jag gjorde den! Älskar att flippa ut ibland och joxa dit dekorationer och skriva och rita på fotot.

6 svar to “Mammas coola boys”

  1. Maria Hassel Says:

    Den blev precis det också: Cool!
    Hoppas du njuter av semestern och har du tur så kommer solen nu.
    Kram
    Maria Hassel

  2. MarieG Says:

    Det är sådana här LO jag gillar mest av alla – riktiga personligheter! Här öser regnet ner o jag längtar efte SOLEN!!!! …Kanske, kanske kommer den imorgon! Annars får det bli en pysseldag till!
    Ha det bra!

  3. SusanneSj Says:

    Det är väl härligt man kan ”flippa ur” ibland.
    Tycker den är jätteläcker!
    Kramis

  4. Maria Hassel Says:

    Det var ju lite speciellt med Polen som favorit-land.Barn brukar inte blicka ut åt det hållet. Det som är jobbigast med Polen är att i stort sett ingen kan prata engelska och någon enstaka som jobbat utomlands kanske kan lite knacklig tyska. Så allt blir så komplicerat……tycker jag. Nu har vi ju mannen som talar flytande polska med oss så för oss är det inga problem men jag tror inte jag hade åkt dit utan honom mer än möjligtvis på en weekend eller liknande. Vi har varit i Swinousjie 2 gånger tidigare på typ weekends och det är helt OK. Där är ju en fantastisk fin och lång strand så på sommaren och med sol och fint väder är det säkert en höjdare! Vi hoppas på någon dag på stranden.
    Sen ska vi köra till Sczezin som är en storstad och försöka göra lite shopping-fynd och så blir det några utflykter till.
    Kram
    Maria Hassel

  5. monica Says:

    underbart häftig layout! Kul när man flippar ut ibland!!!
    Ha det gott!
    *kram*

  6. sari Says:

    Vilken underbar LO!!!! Tycker att du har fått fram känslan sååå bra!!!

Kommentera

