Ett KRAM-kort

kramnytt.jpeg

Ett kram-kort kan man ge till nästan vem som helst…..vänner, familjen, sin kära, släktingar……

3 svar to “Ett KRAM-kort”

  1. monica Says:

    haha…det är ju nästan komiskt…men du ligger nog steget före mig, jag har inte hunnit prova o göra kort av mina stämplar än *ler*
    massor med snygga alster du lagt upp!
    *kram*

  2. Maria Hassel Says:

    Joda. Det finns fina stader i Polen ocksa. Warzawa huvudstaden ska vara fin och Krakow. Men det tar ju lite langre tid att ta sig till de staderna. Swinoujscie ar ocksa helt OK for en weekend eller sa. Jag har ju knappt sett en lillfingernagel av Polen sa egentligen ska jag val inte uttala mig. Men man ska nog rakna med: Daliga vagar, mycket bilar, avgaser och ganska trista forfallna hus. T.ex kan ett avloppslock vara sonder pa trottoaren och dar ar ett stort hal ner. Det ar det ingen som bryr sig om. Inga skyltar, ingen varning. Det ar upp till barn och vuxna att sjalva se sig for.
    Stranden har i Swinoujscie ar superfin och havet och vattnet ser verkligen fint ut. Det ar ju samma hav som vi badar i pa var sida. Tyvarr har solen inte velat lysa de ganger vi varit har men vi ska ner till stranden nu for idag ar det hyfsat varmt och formodligen ta oss ett dopp. Strandpromenaden ar ocksa valdigt trevlig har och det ar trevligt att shoppa lite i smabutikerna. Det finns ju aven Lidl och Netto om man vill hamstra med sig lite andra billiga varor hem. Tex kopte jag 21 st kamomilltval idag. De kostade 1,25 svenska kronor/st. Nastan gratis och tval ar ju relativt dyrt hemma. Pa gransmarknaden mot Tyskland kan man spendera nagra timmar. Jag kopte 4 flatade korgar dar idag som jag betalade 25 euro for. Det ar val ungefar 225/230 svenska kronor. Fina handflatade korgar. Jag ska ha garn i dem. Sa visst kan man aka till polen. Men man ska inte rakna med att det ar sa bekvamt och frascht som hemma. Man kan ju passa pa och klippa sig ocksa. Frida klippte sig idag och de tvattade och fona hela haret for 150 svenska kronor. En man klipper sig for 30 svenska kronor. Szczecin ar i varjefall ingen hojdarstad. Dit rekommenderar jag ingen till att aka. Bara avgaser och trafik och trist ful stad.
    Kram
    Maria Hassel

  3. SusanneSj Says:

    Läckert med bara text.
    *Kram* Susanne

Kommentera

