Tack alla!!!

Jag vill tacka er för alla värmande kramar och kloka ord!! Det värmer ända in i hjärteroten!

Det kändes INTE roligt att åka på semester till Skara och Göteborg dagen efter mormors bortgång, men jag vet att hon hade velat att vi skulle åka ändå.

Vi har precis kommit hem och när jag såg allt ni skrivit var jag tvungen att få tacka. Jag får återkomma mer om vår lilla tripp imorgon.

Kram på er!

2 svar to “Tack alla!!!”

  1. Helena landstoken Says:

    Hej !
    Vill beklaga sorgen och hoppas att du får en trevlig tripp trots allt.
    Ha det så bra o var rädda om varandra .
    Kram
    Helena

  2. sari Says:

    vet hur jobbigt sånt kan vara! =( Men som du själv skrev, det hade varit det din mormor ville!! Vilka underbara kort du har gjort hos helena!!

Kommentera

