Ikea….

…..har vi varit på idag. Det är ju inte klokt att jag inte varit på Ikea i Kalmar mer än tre gånger…..det är ju bara ca 4 mil dit. Vi köpte en säng och skrivbord till Noa, ett nattduksbord till Jennifer samt lite smått och gott. Jag kände mig tvungen att rensa undan en del i Noas rum innan de nya möblerna kom på plats och det är inte klokt vad mycket skit man samlar på sig i ett enda rum! Nu ska jag ÄNTLIGEN sätta mig i pysselvrån och slutföra LO:n som jag ska delta med i Stellas tävling.

PS. Monica, här hittar du Dino-teckensnittet.

3 svar to “Ikea….”

  1. Moncia O Says:

    Hihi,
    Tack Mia,

    Monica

  2. Mette Says:

    Spännande!
    Ser fram emot att få se din layout sen…
    Jag har själv tänkt vara med i deras tävling… Men än har jag inte ens börjat med någon layout…

    Kram
    Mette

  3. Helena landstoken Says:

    Visst är det kul att vara på IKEA 🙂
    Ha det gott så hörs vi…………;)
    /Helena

Kommentera

