Till brudparet

tillbrudparet.jpeg

Någon som ska gifta sig inom en snar framtid? Jag vet nämligen ingen……. Nåja, kortet får jag väl försöka sälja med de andra nästa vecka. Håll tummarna för att blomsteraffären vill hjälpa mig med att ”bli av med” korten.

3 svar to “Till brudparet”

  1. Helena landstoken Says:

    Jag kände en som jag trodde skulle gifta sig nästa vecka, men det var igår *ups* Missade skicka kort till henne.
    Du kommer att sälja massor tror jag. De är så fina 🙂
    /Helena

  2. Gunvor Says:

    Jag tror att hon blir precis lika glad för kortet i efterskott! Det är så underbart fint och romantiskt ett sånt kort kan bli!

  3. Dilorf Says:

    Jättefint!! *suck* Tänk om jag åxå kunde.. 🙂

Kommentera

