Jag behöver just DIN hjälp……

……med att gå ner i vikt! Jajamensan, det är sant! Jag har ju precis tagit tag i mitt liv med allt vad det innebär, dvs tänka på vad jag stoppar i munnen men även de dagliga promenaderna. De nya dojjorna jag köpte är helt ok, skoskavet blir bedövat efter ca 3 km så det gör inte så mycket…… Ja, just det jag…..behövde ju DIN hjälp. Så här tänkte jag- jag kommer med jämna mellanrum att uppdatera hur det går med det skrivna ovan, och när DU inte hört något om detta på ett tag så kan väl DU lämna en kommentar här på bloggen där det magiska ordet är KROATIEN! Mitt mål är nämligen att gå ner ca 15 kg till nästa sommar när vi åker till Krotatien. Jag vill INTE bli förväxlad med en valross……. Någon som vill hjälpa mig med detta?

Annars har jag jobbat i tre dagar och jobbar bara imorgon med….ledig på fredag. Då ska vi ÄNTLIGEN åka och hämta Alexandra i Jönköping. Troligtvis åker vi hela familjen (då slipper ju jag köra vilse….hurra!!). Saknar min fotbollstjej så in i norden!!

Nu har jag inte tid att sitta här och svamla mer……vill sitta en liten stund till i mitt kreativa kaos innan det är dags att sussa.

 Maria Hassel- kan du maila mig på marienilsson90@hotmail.com

5 svar to “Jag behöver just DIN hjälp……”

  1. Zarah Says:

    Aye aye captain! *gör honnör*

  2. Dilorf Says:

    Men då skulle vi kunna gå tillsammans.. Jag skulle åxå behöva bli av med 15 kg.. Men det är inte så enkelt när jag inte kan röra på mig så mycket, och maken köper hem choklad för att hålla mig på bra humör.. 🙂

  3. monica Says:

    synd du bor så långt bort, hade behövt en promenadkompis!!! Har ungefär lika mkt som dig att gå ner… helst till nästa helg när jag ska på bröllop =)
    Ha det bra!
    *kram*

  4. Gunilla/Nilla Says:

    Vilka fina kort du har gjort i dina senaste inlägg. Snyggt du färglägger.
    Klart att jag kan hjälpa dig med vikten!
    Bra när man har ett mål att jobba sig fram till. Tror att det kommer att gå fint bara du sätter dig för att göra det. Heja dig!!
    Kram från mig/Gunilla

  5. Maria Hassel Says:

    Jag brukar trivas med mig och min vikt ända tills jag kommer till ett provrum????? Där förvandlas plötsligt det jag i vardagslag tycker är ganska okej till något nästan monstruöst……kan inte förstå detta? Eller så är det helt enkelt så att när man som jag hemma tittar ner mot magen så ser man ju inte helheten som man gör i en figur-spegel a la provrum. Jag vet inte om jag ska leva kvar i min ok-tro eller om jag ska investera i en helkropps-spegel här hemma också. Tillsvidare motionerar jag så mycket jag hinner och kan. Denna veckan blir det mest motion på jobbet men i butiksbranschen rör man sig ganska mycket.
    Kram
    Maria Hassel

Kommentera

