Helt otroligt kul!

Jag gick in på Landstokens Scrappyhappy idag……och gissa vad jag fick se? Mina stämplar- JOGGEMIA DESIGN! Om ni är nyfikna på hur de ser ut färglagda bege er till shopen, klicka på stämplar och sedan Joggemia Design. Nu väntar jag med spänning på mina textramar…….. Åh, hoppas jag får paketet imorgon som Helena har skickat, där ligger nämligen mina stämplar…..

En liten dråplig historia……. Jennifer ringde mig på jobbet idag. Hon frågade vad hon skulle ha för kläder…..??????……. Det brukar hon aldrig fråga mig, hon är ju 11 år och klarar det uppdraget alldeles själv- i vanliga fall. Anledningen till att hon frågade mig idag beror på att hon råkade låsa in garderobsnyckeln INUTI garderoben för ett par dagar sedan. Vi hade totalt glömt bort detta! Ja, vad gör man? Jag sa att hon fick vara en liten skitgris och ta kläder från tvättkorgen idag……hon kunde ju inte gå naken! Kruxet är att vi bor i ett gammalt hus så det är ju ingen standardnyckel precis…….Jögge är på sitt jobb just nu för att försöka hitta en lösning. Han är ju verktygsmakare så han kan förhoppningsvis tillverka en ”nyckel”.

Längtar till imorgon då vi ÄNTLIGEN ska få träffa Alexandra igen!

PS. Någon som provat att ta en rask promenad på ca 1 timme i Foppa-skor? Det ska jag testa imorgon bitti. Ställde klockan tidigt i morse för att ut och gå innan jobbet, hade till och med snott lite ”skavsårstjosan” ur Jögges sjukväska (fotbollslagets) för att kunna gå obehindrat. Tyvärr hjälpte det inte ett skit……jag fick gå 6 km och stödja med tårna på skavsårsfoten vilket resulterade i fruktansvärd smärta i andra benhinnan. Snacka om 6 km i plåga! Jag kunde ju inte vända och gå hem efter bara några meter….har man bestämt sig så har man!! Hoppas mina benhinnor klarar av Foppa-dojjorna medan skavsåret läker…..

3 svar to “Helt otroligt kul!”

  1. Helena landstoken Says:

    Vad snabb du var att se att de fanns i shopen. Jag som skulle överaska dig 😦 *skratt*
    Jag har lagt ut i bloggen med nu.
    Kramis
    Helena

  2. Annelie Maddock Says:

    Grattis till Dina stamplar, de ar jattefina!!!

  3. Dilorf Says:

    *haha* vad det är kul med gamla hus.. Jag hade åxå sådana garnerober tidigare… Men då var barnen så små, så de rörde inte dem.. 🙂

    Jättefina stämplar! Grattis!

Kommentera

