Jag har blivit taggad (igen)……

 

 ……..denna gången av min DT-kollega hos Scrapshopen …….nämligen av Misan!! Tack för den! Alltid lika kul att bli uppmärksammad. Jag skickar denna hedersvärda utmärkelsen vidare till:

Maritha (Dilorf)- Mycket rolig att snacka med över MSN! Gör även superfina digitala LO:s och är med i MÅNGA Design Team…….vilket hon SKA vara!

Anki (Fröken Svår)- Nybliven medlem i Hobbyhusets DT. Mycket värdig vinnare eftersom hon är oerhört duktig på att göra både kort och LO:s!

Millan– Som jag haft äran att träffa live……vi satt vid samma bord på en scrapträff i Kalmar. Mycket trevlig tjej och dessutom superduktig på att scrappa, göra kort samt rita egna skisser!

Cia (Hobbyhuset)- skickar till Cia för att hon alltid är lika glad och trevlig! Sedan är hon ju även duktig på att scrappa, göra kort och fotografera!

Det var dagens goda gärning det…….nu ska jag ta en svängom med dammsugaren. Ni behöver INTE ropa det magiska ordet Kroatien än. Jag har varit ute och gått varje dag denna veckan. Jag har även varit duktig med maten…..en portion räcker ju faktiskt för att bli mätt. Drack dock några glas vin i går, men något måste man ju få unna sig! Efter svängomen blir det åter till scraphörnan (har försökt göra sista bidraget till Stellas i flera dagar nu, men det blir bara skit!) och ikväll blir det fotboll då Noa spelar första seriematchen efter sommaruppehållet.

 Tjingeling!

2 svar to “Jag har blivit taggad (igen)……”

  1. Monica Says:

    Duktig Mia! Nedanför min trappa står dammsugaren och samlar damm. Vi har inga påsar och jag inbillar mig att om jag snubblar på det där muskedundret flera gånger varje dag kommer jag ihåg att köpa nya då jag kommer till affären. Vi får väl se hur det går…

  2. Dilorf Says:

    *Hihi* Tack för de orden de värmer. 🙂

    Men vad innebär det att bli ”Taggad”?

Kommentera

