Lite statistik….

…..kommer här. Jag bestämde mig ju för att gå ner i vikt när semestern tog slut. Ett av redskapen skulle vara motion, dvs promenader. Av 16 dagar har jag varit ute och gått 15 dagar (mellan 45 min och 1 ½ timme varje gång)! Vågen visar ca 3 kg mindre. Tycker den statistiken är helt ok!

Annars jobbar jag på…….och längtar på. Jag vill på mässan i Göteborg NUUU! Det var längesedan jag längtade till något så mycket. Tyvärr så pajade diskmaskinen idag (efter 12 år hade den kanske gjort sitt…..vila i frid…) så nu blir det till att punga ut med några tusenlappar på en ny. Inget vi precis hade räknat med. Det spelar dock ingen roll…..jag tänker ha en hel del pengar med mig i alla fall till shopping. Monica (Leamon)……det där bankrånet vi snackade om över MSN……det får nog bli av…..och ja, du får hålla vakt! 😀

Ska strax slänga mig i duschen (kom precis hem från en av mina underbara promenader….det bidde 1 timme ganska exakt idag) för att sedan sätta mig vid pysselbordet en stund samtidigt som jag slänger ett öga på fotbollen på TV:n…….idag är det U21 som spelar, imorgon spelar de ”stora” grabbarna. Då tänker jag slänga TVÅ ögon på TV:n. Heja Sverige!!

Tack för besöket och välkommen åter!!

5 svar to “Lite statistik….”

  1. SusanneSj Says:

    DUKTIGA DUKTIGA DU!!! Det går ju som en dans, jäklar vad bra -3 kg, det var inte dåligt. Grattis!
    Jaha du, bankrån, jag försöker få med min pysslande svägerska att vi också ska göra ett bankrän. Men vi har bestämt att det får bli Partille 6 okt och Göteborg 10 nov som får bli höstens mässor.
    Kram på dig och fortsatt lycka till!!!

  2. Maria Hassel Says:

    Diskmaskin…..den som hade det ändå. Vi har kört handdisk hela livet och speciellt när man har gäster är det för TRIST! Därav har vi nästan aldrig gäster om det går att undvika och det är ju också TRIST. Nu på lördag kommer det i varje fall gäster eftersom Frida fyller år idag.
    Jag äger inte heller någon våg…….både på gott och ont kan jag tänka.
    Kram
    Maria Hassel

  3. Dilorf Says:

    Och jag som är på väg upp igen med en rasande fart..
    Det är nackdelen med att jag varken kan röra ordentligt på mig, och att jag inte kan låta bli chokladen.. 🙂

    Du är duktig du! Shoppa lite åt mig med när du är på mässan, är du snäll… jag kan ju inte åka dit!

  4. Linda/Linxen Says:

    Tack snälla för din gulliga kommentar i min blogg! 🙂
    Vad duktig du är som motionerar! Borde jag med…
    Åhh, jag kan inte åka på mässan den här gången! 😦 Jag får se fram emot den som är till våren istället helt enkelt…och så ska det bli scrapträff här i Nässjö i oktober *glädjeskutt*
    Kram Linda

  5. Helena landstoken Says:

    Tråkigt med sådana utgifter 😦
    Men kul med mässa eller hur *hi hi*
    Får man vara med på bytet om …..jag kan köra flyktbilen *skratt*
    /Helena

Kommentera

