Mitt i allt elände….

noa.jpeg

….glömde jag bort att visa upp min blivande 14-åring i tisdags när han fyllde år….FÖRLÅT NOA!! Här är i alla fall snyggingen (tyvärr blev det inget tårtljus att blåsa ut eftersom Noas duktiga mamma städat bort tårtljusen…..det fick bli ett värmeljus i stället….). Grattis igen älskling!

Mår lite bättre igen. Jag har en kollega som har liknande ”problem” och vi har pratat en hel om detta. Har också fått ett tips om ett uppiggande naturmedel……ska definitivt testa detta!

Igår lärde jag mig en läxa också- tuta aldrig mer på en kompis i byn! Jag gjorde detta mitt i ”centrum” när kompisen Tina  gick över gatan……och tutan hängde sig!! Tut-knappen åkte in och jag fick åka läääänge med tutan på i högsta hugg innan jag kunde pilla tillbaka den….. Om folk glodde? Vad tror du!!!! När jag väl fick bukt med tutan gapskrattade jag för mig själv i bilen de 3 km hem……. Är det inte kossor så är det tutor! Nu ska jag fortsätta planera Noas och Jögges kalas/kräftskiva som vi ska ha imorgon. Hm…vad i hela friden ska jag bjuda på för mat……

Fortsatt trevlig fredagskväll!

6 svar to “Mitt i allt elände….”

  1. Helena landstoken Says:

    *asg* Ser det framför mig hur tutan hängt sig *skrattar så jag viker mig* fy vad pinsamt
    Kram
    Helena

  2. monica Says:

    hahaha!!!!! ja en del lyckas med allt 😉 glömmer själv aldrig när jag gick på storgatan mitt i Växjö och det började spela i kassen jag bar på(flera år sedan…)Det var ett spelande tårtljus som fått spader i värmen o ville inte sluta, gissa om folk glodde *asg*
    skönt att höra att du mår bättre!!
    *kram*

  3. MarieG Says:

    Skönt att höra att det känns bättre!! Låter kul med kalas/kräftskiva i kväll… Ha det bra Mia!

  4. Moncia O Says:

    Vad skönt att det gett med sig lite grann. Men duuuu, är ju bara otrolig först kossorna och nu tutan.
    Ett gott skratt så här på morgonkvisten.

    Kramen Monica

  5. Maria Hassel Says:

    Pinsamt! Har för mig att jag råkat ut för samma grej med någon av mina första bilar. Skönt du mår bättre igen! Här har vi haft en strålande sensommardag!
    Kram Maria Hassel

  6. Millan Says:

    Hihi! Det skulle jag velat sett när tutan hängde sig för dig! *ler*
    Skönt att du mår bättre igen! *kram*

Kommentera

