Jag är så….

……salig idag! Har så mycket nytt och fräscht att skapa med så jag knappt visste var jag skulle börja. Det fick bli det härliga trollet från Stämpelboden som fick äran att bli skapad först (se nedan). Vad köpte jag då? Massor med mönstrade papper såklart! En hel del stämplar från olika företag. Det bidde också några QK-dies och rubons. Hade bestämt träff med Peterlina  för att köpa hennes helt otroligt läckra clearstamps. Måste få tacka Monica alias Leamon, hennes dotter Jennifer och min svägerska Eva för MYCKET trevligt sällskap. Detta måste vi göra om någon gång!

Nu ska jag gå och fortsätta njuta av nya grejor………

9 svar to “Jag är så….”

  1. monica Says:

    TACK själv, det var riktigt roligt o träffas! Gör gärna om det =)
    Jag har redan hunnit prova bägge mina penny black idag *ler*

    *kram*

  2. Peterlina Says:

    Ja det var så kul att ses på riktigt, även om det alltid bara blir en snabbis på mässor sådär. Roligt med riktiga ansikten till nicken! 🙂

  3. MarieG Says:

    Åh här sitter jag o njuter av allt mitt nya…… Handlade MASSOR!!!!!!! Mest stämplar o sånt faktiskt… Men även en del papper. Jag var på mässan HELA lördagen, men såg dig aldrig……. synd! Men det blir väl snart någon träff neråt där vi ses!! Vi har ju träff här i Nässjö 13 okt… varför inte packa bilen o komma hit?!! Vore kul!

  4. SusanneSj Says:

    Det låter härligt kul! Jag skippade mässan i Gbg utan åker på den i Partille den 6 okt istället.
    Ska bli spännande att se vad du skapar av alla dina nya grejer. Trollkortet var hur gulligt som helst.
    Kram kram

  5. Anki Says:

    Men ååå…jag ville också träffa Peterlina och GÄRNA köpa en del av hennes stämplar. Varför kom jag inte på den idéen *S*. Kramis.

  6. Dilorf Says:

    Låter som om jag missat en hel del.. 🙂

    Ja, ja.. Jag får väl sitta här och längta till nästa mässa?

  7. Millan Says:

    Åh…jag är så avis på alla som var på mässan i helgen, önskar att jag kunnat åka dit…Men det ska bli kul att se allt du skapar av alla dina nya saker!
    *kram*

  8. Lotta/ FruH Says:

    Visst var det en kul mässa och
    många saker som lockade…..
    Roligt att säja heja till dej och Leamon
    när man brukar ”ses” på Cias forum.
    Kram,
    Lotta/ FruH

  9. Sara Says:

    vad roligt att du hittade så mycket skoj!
    Vi ses på lördag! *kram*

Kommentera

