Lycka

lycka.jpeg

Min inspirations-LO till veckans scraputmaning på Inspirationshuset. Denna veckan utmanar Maritha med en härlig skiss.

5 svar to “Lycka”

  1. Dilorf Says:

    Jag gillar kortet! Det är taget i precis rätt ögonblick! Kul att se min skiss i tolkat skick.. 🙂

  2. SannaF Says:

    Urfin layout och härligt foto

    Och tack så himla mega jätte mycket för dina varma o goda ord i min blogg!!

    KRAM KRAM KRAM

  3. SusanneSj Says:

    Ännu en bedårande.
    Kortet var ju bara helt toppen!
    Kramis från mig

  4. Lily Says:

    SÅ läcker! Blir alldeles lycklig av fotot! 🙂 Läste att du var på Göteborgsmässan – wow! Tänk om jag vågar sikta in mig på att åka dit till våren? Ska i alla fall trösta mig med mässan i Helsingborg om knappt två veckor. *tralalaaa*

    Ha det bra!

  5. Mette Says:

    Så mycket fint det var här då!
    Du är ju bara så duktig!
    Layouten Lycka är ju hur fin som helst. Vilket härligt kort!

    Kram
    Mette

Kommentera

