Hoppsan….

….nej, ingen tuta som fastnat igen….jag undrar bara vart dagarna tagit vägen? Det var nyss måndag och imorgon är det redan fredag! Nåja, jag ska inte klaga- det är ju alltid skönt med helg. På lördag är det scrapträff i Kristianopel. Ska inte bli så kul. Tänk själva……egen scraptid utan familj som pockar på ens uppmärksamhet……äta ute, dvs slippa laga maten och göra iordning efter…….träffa andra likasinnade och därmed få massor med inspiration……shoppa scrapsaker…….visst låter det tråkigt :D?

Jag var inne på blomsteraffären idag för att lämna några nya kort och även en ”skylt” där det står lite om vem jag är och hur mycket korten kostar (hade bara en lapp liggandes innan). Min käre make har varit så snäll och mekat ihop denna skylthållaren. Ibland är de bra att ha våra ”gubbar”…….

Nu ska jag sjunka ner i soffan och glo på Idol.

Ha det så gott!!!

3 svar to “Hoppsan….”

  1. eva Says:

    SÅÅÅ roligt låter det inte jag vet många saker jag hellre skulle göra, men ha det så kul ialla fall
    Eva

  2. Mette Says:

    Du…. Det där med scrapträff låter väl bara för himla tråkigt… 🙂
    Nej då, jag hade mer än gärna följt med en stund!
    Hoppas att du får riktigt kul!

    Kram
    Mette

  3. Maria Hassel Says:

    Ibland får man lyxa lite. Jag lyxade med lunch på Graffitti idag.
    Kram Maria Hassel

Kommentera

