Trött…..

….efter dagens scrapträff i Kristianopel (så kul att komma iväg på träffar men man är ju som en urvriden disktrasa efter!). Tack Katja för en toppendag! Tack också till alla trevliga människor som var där. Tack Scrappakalja för att jag blivit ännu fattigare :D. Detta blev ju värsta tacktalet….. man kan ju tro att jag vunnit en Oscar eller nåt. Oj, glömde att tacka Henrietta som genom sina fina kort inspirerade mig till att börja embossa stämpel-motiv igen……trött som jag var när jag kom hem, satte jag genast igång att embossa. Jag gjorde två LO:s idag….den ena ska jag göra färdig imorgon (journalingen). Efter att jag gjort färdigt LO:n ska jag färglägga mina embossade motiv 😀 och göra några kort.

Oj, klockan är redan snart 01.00……kanske dags att tänka på refrängen……godnatt!

Uppdaterat med mina två LO:s från träffen:

 

  

15 svar to “Trött…..”

  1. monica Says:

    jisses Mia!!! den ena klockrena layouter efter den andra… du är ju bara för bra!
    *kram*

  2. Maria Hassel Says:

    Jag gillade båda två!
    Maria Hassel

  3. SusanneSj Says:

    Tack Mia! Det är ju inte utan att man har lite prestationsångest… men det löser sig nog. Ska bli kul att göra ngt annorlunda. Du vet ju liksom hur det är.
    Trevligt att ni hade det så kul. Två fina LO:s också. det blommiga pappret var tjusigt.
    Kul att du börjat med embossing, det tycker jag är väldigt effektfullt.
    Kram o trevlig söndag

  4. Dilorf Says:

    Som vanligt.. Skitsnygga!!

  5. Anna Svensson Says:

    Kul att se dina FINA resultat från träffen. Jag blir så inspirerad!
    Anna

  6. Millan Says:

    Åh, såna fina layouter! Gillar dom massor!
    önskar att jag kunnat vara med på träffen, men det fanns annat som var mycket viktigare. Hoppas jag kan hänga med nästa gång.
    *kram*

  7. Gunilla/Nilla Says:

    Hallo där tjejen!
    Hoppas att din helg varit bra. Dessa LO:s är kanonfina. Precis som det brukar vara när man tittar in här. Läste ”om Joggemia”, det var såå himla roligt skrivit. Luktar på papprena, KUL!!
    Nu vet jag inte vad du menade med att ”låna texten från pärmen”?!
    Kram på dig/Gunilla

  8. Sara Says:

    Vad snygg den blev när den var färdig!! Nuuu kom jag ju ihåg vad jag skulle kidnappa dej och snacka om – måendet ju!! Jaja, dfet går fler tåg! Vi kanske kan ringas? *kram*

  9. Gunilla/Nilla Says:

    Jag lånar gärna den texten. Tyckte den var sååå himla kul!
    Kram

  10. Helena landstoken Says:

    Jag gillade båda med. Jag hade inte hoppat *s*
    Kram
    Helena

  11. Mette Says:

    Så himla fina!
    Du och jag är ju bara helt underbar!
    Älskar den!

    Kram
    Mette

  12. SannaF Says:

    Super snygga layouter!!! Som alltid!
    Alltid väl matchat och ursnyggt!!!
    Kram från SannaF

  13. Lotta/ FruH Says:

    Välkomponerade och snygga som vanligt, Mia!
    Fina detaljer som ger det där extra, super!!
    Kram,
    Lotta/ FruH

  14. hobbyhusetsshop Says:

    Oj vad mycket fint du gjort sen jag kikade in sist!

    Kram Cia

  15. Zarah Says:

    Vilka FINA! Den svartvita är ju helt fantastisk!!!

Kommentera

