Imorgon….

…..är jag ledig! Det ska bli så skönt….. Tyvärr måste jag kasa in till stan med Alexandra på em eftersom hennes fotbollsskor är i trasor. Varför uppfinner ingen fotbollsskor som håller i alla fall en säsong? På fm blir det lite dammsugning medan jag håller utkik efter lantbrevbäraren…..det KAN komma ett eller två paket imorgon (hoppas, hoppas, hoppas…..) samt en hel del tvätt. Givetvis ska jag sätta mig i min lilla vrå så fort jag är färdig :D.

Ha en trevlig tisdagskväll!

5 svar to “Imorgon….”

  1. Dilorf Says:

    Ha en bra dag! Själv ska jag till sjukgymnasten för första gången på långe.. Ny gymnast och jag hoppas det blir bra.. 🙂

    Post är ALLTID kul att få.. Om det är något utöver de vanliga räkningarna..

  2. Moncia O Says:

    Tror nog att det kommer lite post till dig idag :o).

    Kramisar Monica

  3. SannaF Says:

    Det är ju så spännande att vänta på post! Hoppas det kom idag då : )
    Jadu skor håller alldeles för kort. Ibland håller de bara i någon månad innan de är helt trasiga. Och det spelar ingen roll om man köper de billigaste eller väldigt dyra skor… Barn nöter verkligen skor i mängder….

  4. MarieG Says:

    Spännande med post……… jag har haft min lediga dag idag, men det har varit en massa ärende att fixa o jag har inte alls hunnit det jag ville. Så blir det ibland…. Ha det bra!

  5. monica Says:

    vilket gulligt o stilrent kort i förra inlägget!!! Hoppas du har haft det skönt på din lediga dag, själv var jag uppe kvart i 5 i morse o knådade deg till 10 brödlimpor…för hand…
    *kram*

Kommentera

