And the winner is……

……..Gunilla/Nilla!!

Grattis Gunilla! Jag kommer i det närmaste att plocka ihop lite smått och gott och du mailar din adress till marienilsson90@hotmail.com så kommer det snart ett litet paket med posten 😀

Nu ska jag gå och lägga mig……jag ska upp kl.04.45 imorgon bitti eftersom jag öppnar. Jag tänker ta med mig datorn i sängen och försöka se färdigt Music and Lyrics. Har hittills sett den i tre omgångar…..hoppas jag kan hålla mig vaken till slutet nu. Imorgon kommer det lite nya LO:s och kort……

Ni glömmer väl inte att det är kanelbullens dag imorgon?

3 svar to “And the winner is……”

  1. SusanneSj Says:

    Grattis lilla Gunilla : D
    04.45, man får ju en lättare rysning, hua!
    Jag har påminnt min chef att det är kanelbullens dag, jag förväntar mig att han kommer ihåg…
    kramis

  2. Gunilla/Nilla Says:

    Vilken bra start på dagen att jag VANN. Älskar överraskningar!!! Kanelbullensdag, hmmm, då borde man plocka fram baksakerna eller köpa färdiga? Får se vilket det blir.
    Ha en bra dag och tack än en gång!!!
    Kram/Gunilla

  3. Mette Says:

    Grattis Gunilla!

    Så… Vad tyckte du om Music and Lyrics?
    Jag tycker att den var jättebra! 🙂

    Kram
    Mette

Kommentera

