Amore

amore.jpeg

Har embossat hjärt-motivet och texten amore. Enkelt men effektfullt med svart/vita kort tycker jag.

4 svar to “Amore”

  1. Gunilla/Nilla Says:

    Föll pladask för detta kortet! Hoppas jag orkar resa mig eftersom jag just nu är lite klen av förkylning;)
    Vad är det för hjärta du har använt?
    Kram/Gunilla

  2. Mia Says:

    Måste du komma med så svåra frågor 😉

    Jag köpte det på mässan i G-borg men kommer inte ihåg från vilken butik. Någon annan som kan svara på Gunillas fråga?

    //Mia

  3. monica Says:

    kan nog jag svara på…har själv den stämplen och någon sa till mig att den var från Octoberstamps! Vilka som säljer vet jag däremot inte…
    Underbart kort förresten 😉

  4. Gunvor Says:

    Så fint och effektfullt det här kortet är!

    Kram, Gunvor

Kommentera

