Snygg

snygg.jpeg

En LO till Swescrap där utmaningen gick ut på att använda overlays. Eftersom jag inte hade några gjorde jag en egen. Jag ritade en ram på lamineringsplast, skrev ut två swirls med min CR och laminerade dessa på ramen. Jag klippte sedan ut lite runt swirlsen och fäste därmed fotot i ramen…..hm, säkert ingen som fattar denna flummiga förklaring….. Jag har i alla fall gjort en egen overlay och LO:n blev publicerad. Skitglad igen med andra ord 😀

Nu måste jag gå och kolla till bulldegen……. stod i affären igår och då slog det mig att sedan jag började scrappa har jag bakat bullar alldeles för lite!! Tänkte där i affären att nä nu jäklar….det vore väl sjutton om barnen inte ska få hembakade bullar ens på kanelbullens dag! Ja,ja…..en bulle kan väl slinka ner i bagarens mage också 😉

7 svar to “Snygg”

  1. Zarah Says:

    Hejaheja!! Du är såhääääääääääääääär bra!! 😀

  2. SusanneSj Says:

    Som rubriken säger; SNYGG!!! Det var den verkligen.
    Japp, kanelbulle blev det här. Fast på uppmaning!!! Men god var den.
    Men dina nybakade kanelbullar vore ju inte dumt att få smaka, MUMS va gott.
    Kram kram

  3. Karin Says:

    Kanon-fin LO. Härliga färger! Jag har ätit kanelbulle idag, men inte var den hembakad…..

  4. Maria Hassel Says:

    Vi har stått bredvid en hel trave kanelbullar idag på Väla men när det blev fika valde vi Donuts som var supergoda. Såå ingen kanelbulle för mig på kanelbullens dag.
    Kram
    Maria Hassel

  5. monica Says:

    jisses vad du hittar på! kanonfin layout!
    fick smaka kanelbullar på jobbet idag, andra avdelningens barn bakade…hemma har det inte blivit några i år =(
    *kraaaam*

  6. Lotta/ FruH Says:

    Synd att jag inte befinner mej lite närmare för då hade
    jag kommit och smakat nybakad bulle!
    Kanonfin LO, Grattis till publiceringen!
    Kram,
    Lotta/ FruH

  7. SannaF Says:

    Så snygg layout!!!

Kommentera

