En mycket pysslig helg….

……har det blivit i helgen. Så skönt att inte ha haft något inplanerat utan jag har kunnat ta dagarna som de kommer. Det mesta i LO-väg just nu är till de olika utmaningarna på Swescrap. Så himla roliga utmaningar……precis vad jag behöver just nu.

Imorgon bär det iväg till Ullared. Det gäller bara att inte handla för mycket eftersom vi inte har en så stor bil…..och är 5 pers. Nåja, räcker inte bagaget får väl ungarna bak i bilen sitta på kassarna 😀

Blev en liten kort rapport….ska nu återgå till min LO….. Det finns några stämplar kvar om någon är sugen på att köpa såna (de som finns kvar är: 9,19,21,22,23,24,25).

Ha en toppenbra vecka!

7 svar to “En mycket pysslig helg….”

  1. SusanneSj Says:

    Hej!
    Nr 17, hÄngelflickan på lådan köper jag gärna : D
    Ullared, åhå va kul!!! Där kan man hitta otroligt mycket. Hoppas du fyndar rejält.
    Jag tog det lugnt på mässan igår, blev mest ppr och några stämplar.
    Kram och ha en supertrevlig resa!
    PS Meddela vart jag betalar till dig.

  2. Monica Says:

    Hej har lagt ett anbud i hobbyhuset..
    Men jag lägger det här också..
    13,17.20
    dessa fanns kvar??

    Monica

  3. Mette Says:

    Ha det så kul i Ullared!
    Trots att jag har bott i Hjo under några år, så har jag aldrig varit i Ullared…

    Din layout i förra inlägget såg jag på Swescrapbook och den är helt underbar!

    Kramen

  4. MarieG Says:

    Ullared, vad kul! De har superbilliga canvas ifall du behöver… Låter som en härlig helg.. Jag har åxå haft en pysslig helg, har gjort ett 20-tal julkort. Det börjar närma sig julmarknaden nu………
    Ha det bra!
    //MarieG

  5. Gunilla/Nilla Says:

    Hallo där!
    Nu har jag varit ute och hämtat posten. Så mycket fina saker. TACK snälla du blev jätteglad!!!
    Ha en bra dag
    /Gunilla

  6. Dilorf Says:

    Jag är avis..
    Jag var mycket på Ullared innan vi flyttade till Katrineholm.. Nu har vi liite mer än 40 minuter att köra.. 😀

    Hoppas du hittar massa kul och att du får en bra dag!

  7. Gunilla/Nilla Says:

    Så har jag varit och hämtat posten igen;) Jättefina och jättenöjd!
    Hoppas att du hade trevligt i Ullared och att det inte var för mycket folk.
    /Gunilla

Kommentera

