Ett KRAM-kort

kramkort.jpeg

Enklare än så här kan det nog inte bli 😀

I dag har jag bara gjort det allra nödvändigaste……dammsugit och tvättat. Efter det satte jag mig vid pysselbordet men fick gå och lägga mig, frusen som en isglass. Precis slut! Somnade till och med och sov en bra stund. Hm….inte likt mig….. Nu ska jag laga mat och sedan är det soffan igen. Jag skickar Jögge på föräldrarmötet. Jag har ju gått på de andra två så jag kan skicka Jögge på detta med gott samvete.

3 svar to “Ett KRAM-kort”

  1. Dilorf Says:

    Enkelt är fint det åxå.. 🙂

    Kul att du hittade lite på Ullared.. Jag brukar inte ha ork att leta kläder åt mig alls..

  2. monica Says:

    jättefint kort!!!
    hoppas du inte är på väg att bli sjuk…låter inte kul =(
    *kram*

  3. Karin Says:

    Fint kort! Alltid snyggt med det som är lite enklare, för ibland kan man krångla till det för mycket.

Kommentera

