Pysselträff i Torsås

Vi träffas för att scrappa/göra kort/pärla m.m. 

Datum? Sön.25/11
Tid? 9.00-20.00 (fm-fika kl.10.00)
Var? Torskolans matsal.
Avgift? 40 kr. I detta ingår hyran, för- och eftermiddagsfika, godis, dryck samt korv och bröd framåt kvällen. 

Lunch kan man antingen ta med sig eller så kan man hämta mat från pizzerian. Det finns även kinamat i kiosken.  

Butiken Scrappakalja kommer att vara där för att sälja material. De kommer även att sponsra med priser till de två tävlingar vi kommer att ha, en i scrap och en i kort. Vi kommer också att ha ett bord där Skaparglädjen säljer material till smycken och där det även finns verktyg att låna. 

Låter det kul? Anmäl dig senast ons.21/11 via något av följande alternativ:
*På Scrappiz    
*Mia marienilsson90@hotmail.com 0486-41815    
*Tina tina.onnebring@hotmail.com 0486-10424 

Hoppas att vi ses!!  

3 svar to “Pysselträff i Torsås”

  1. Millan Says:

    Jag är så sugen att vara med, men det vet du ju redan. Men jag har inte kollat upp det med dom här hemma, men jag hör av mig, när jag vet.
    *kram*

  2. MarieG Says:

    Skulle sååå gärna velat komma. Men det är den helgen jag står med mina julkort o lite annat smått o gott på hushållssällskapets julmarknad i Sävsjö… ska bli jättekul det med! Nästa gång kommer jag!!!!! /fast det är förstås väääldigt långt……

  3. monica Says:

    åhh..jag som oxå så gärna ville komma, så blev det en av de få uppbokade helgerna i november…
    hoppas det blir fler träffar framöver!!!
    Nu ska här packas inför stockholmsresan i helgen!
    Ha en riktigt trevlig helg!
    *kram*

Kommentera

