Lite blandat…..

bokmarke.jpeg

Mitt första bokmärke…..börjar enkelt så får jag avancera sedan 😀

julgran.jpeg

En julgran med lite kulor på…. Jag klippte ut tre trekanter och satte ihop. Lite brads på så var det klart!

colormesilly.jpeg

Ett enkelt grattis-kort. Tre pappersremsor, ett svart sammetsband samt en rund grattisstämpel från Aud Design…..enkelt och snabbt!

Jag har även gjort en LO…..en skitful sådan så den vägrar jag visa upp! Det blev också en LO till en utmaning på Swescrap så den får jag vänta med att visa upp. Annars då? Tja, igår var vi hos mina föräldrar och åt kroppkakor. Mums filibaba! Det bidde också en promenad i den UNDERBARA höstsolen:

 p1020293.jpg

Sist men inte minst, lugn kväll med familjen och TV:n samtidigt som jag pysslade lite. Idag har vi varit och kollat på Noas innebandymatch. De vann! Eftermiddagen gick åt till lite pyssel igen 😀

 Önskar alla en toppenvecka!!!!!!!

5 svar to “Lite blandat…..”

  1. Åsa Svensson Says:

    Varifrån får du alla ideér?
    Alltid snygga kort som du presentera här och nu ett fint bokmärke.
    Själv har jag fastnat i ett och samma spår, alla LOs liknar varandra, men precis som du så tycker jag om när det är enkelt.
    Längtar till den 25:e …….. november 🙂

    Kram Åsa

  2. Dilorf Says:

    Det är inte alltid långtid krävs för att göra fina kort.. Oftast tycker jag att de enkla är finast! 😀

    Tack för all inspiration du delar med dig av!
    Kram!

  3. Mette Says:

    Psst igen… 🙂
    Massor med fint har jag sett utav dig idag!
    Du är sååååå himla duktig!

    Kram
    Mette

  4. Gunilla/Nilla Says:

    Så det är ny design igen här överst:)!! fint.
    Du är flitig du som gör så mycket kanonfina saker! Den fina granen blir det nog liftning på, fiffigt och sååå snyggt. Vilken kul text på bokmärket, roligt!
    Här finns alltid ngt nytt och finta att kika på.
    Ha en bra vecka och sköt om dig ♥
    Kram/Gunilla

  5. SonjaT Says:

    Att jag inte hittat din blogg förut!? Jag är en stor fan av dina lo’s kan jag ju säga – hoppas det är ok att jag länkar till dig från min blogg!
    Gillar verkligen din stil:)

    Hej hopp!
    //Sonja

Kommentera

