Detta gör mig….

dettagormig.jpeg
…..glad, ledsen, arg, upphetsad, snurrig, trött och irriterad….. Fick se att min första 6*12 blev publicerad på Swescrap igår. Jag har precis hoppas på ”Hemlig-projektet”, dvs uppslag till en BoM…..kul!

Annars sliter jag mitt hår av förtvivlan. Alexandra åkte hemifrån kl.03.45 imorse. Hon ska ända till Danmark på Top Camp+……kommer inte hem förrän på söndag. Tack och lov så passade inget tåg eller buss så vi (ja, eller rättare sagt Jögge eftersom jag har lokalsinne=0) får både skjutsa och hämta henne i Göteborg. Visst det är en braaa bit att köra, men jag skulle oroa ihjäl mig om hon skulle åka själv. Jag har varit vaken sedan de åkte, ska nu bege mig till jobbet. Efter jobbet ska jag till blomsterbutiken för att dumpa av några julkort de frågat efter. Hoppas att mitt efterlängtade paket kommer också!

Ha en bra onsdag!

5 svar to “Detta gör mig….”

  1. Moncia O Says:

    Vackert, vackert. Ska testa 6X12 någon dag.

    Ps titta i min blogg.

    Kramen Monica

  2. monica Says:

    Ursnyggt!!!
    Förstår att det är jobbigt när tjejen åker iväg så långt på egen hand… Jag var med min dotter som piercade naveln igår…varför utsätter man sig för sånt??
    ha en bra kväll!
    *kram*

  3. Gunilla/Nilla Says:

    Jag kan verkligen förstå hur du känner när dottern är ute på turné på egen hand. Jag är nog en av världens största hönsmammor så din oro förstår jag precis. Hade kunnat köra jorden runt för dom om det behövts;-D
    Blomsteraffären blev nöjd förmodar jag eftersom dina kort alltid är så ljuvligt fina.
    LO:n som du gjort är kanonfin och vad kul att den blev publicerad.
    Hur är det annars, bra får jag hoppas. Men du längtar väl bara till söndag;-D
    Sköt om dig och ha en så bra helg du kan utan att längta ihjäl dig.
    Kram/Gunilla

  4. SannaF Says:

    Superduper snyggt!!!
    Och du får kika in hos mig, flr du har fått en liten blomma i min blogg : )

  5. Lotta/ FruH Says:

    Läcker och cool LO i sköna färger, jättekul att den blev publicerad!
    Visst är det jobbigt när barnen blir flygfärdiga! Min äldsta
    dotter ska åka till Tyskland på måndag nästa veckan och kommer inte hem förrän lördagkväll. Hon ska med skolan
    som är delaktiga i ett EU-projekt om energi och hon är väldigt
    laddad och uppåt och det är väl bara att hänga med i hennes glädje, fast man längtar efter henne innan hon ens åkt….
    De är tre från klassen och två lärare och de kommer säkert
    få uppleva mycket kul!
    Jag får bita ihop och vara glad över att hon vågar ta för sej av livet och inte håller mej i byxorna jämt….
    Kram,
    Lotta/ FruH

Kommentera

