Happiness

happiness.jpeg
En LO utan för mycket dekorationer och journaling….vill att fotot ska tala för sig själv.

Jag är bara hemma ett par timmar, ska till jobbet igen för P-möte. Skulle egentligen behöva vara hemma för att kurera mig men får väl försöka härda ut. Inatt har jag hostat nästan konstant…..har bara sovit 3-3½ timmar. När jag hostar svider det i bröstet så jag nästan får panik, så ont gör det. Nåja, hoppas jag sover bättre inatt. Hoppas att ni har det bättre!

8 svar to “Happiness”

  1. Lotta/ FruH Says:

    Suveränt läcker LO, man riktigt känner glädjen!
    Din stackare som hostar så, håll koll så att du inte har
    lunginflammation – det svider och gör jätteont, jag vet…
    Krya på dej, så gott det går och var rädd om dej!
    Kram,
    Lotta/ FruH

  2. Karin Says:

    Enkel och snygg. Underbart foto!!

  3. MarieG Says:

    Låter jobbigt med hostan… men det verkar vara riktiga förkylningstider nu igen… hoppas du kryar på dig!!!
    Superläckert med blomman på sista LO´n!!!!
    Kram!

  4. Maria Hassel Says:

    Krya på dig igen!! Mamma passade barnbarnen förra veckan och gissa vad…..Nu är hon megaförkyld. Det finns vissa nackdelar med ditt jobb…..men jag hoppas fördelarna överväger!
    Kram
    Maria Hassel

  5. Gunilla/Nilla Says:

    Visst blir man GLAD när man ser denna LO. Så läcker och blomman var superfin.
    Du borde vara hemma och ta hand om dig så du inte åker på ngn oönskad följdsjukdom.
    Krya på dig kram från mig
    /Gunilla

  6. Åsa Svensson Says:

    Uscha det låter inte alls bra med din förkylning.
    Hoppas den försvinner fort. För det är inget skoj att vara snorig och hostig och inte få sova ordentligt.
    Kanonfin LO, Igen!
    Ha blivit grymt inspirerad av din enkelhet.
    Kram Åsa

  7. monica Says:

    nej inte sjuk nu igen Mia!!! kurera dig ordentligt nu så eländet försvinner =)
    underbar layout!!!!!!!!!
    *kram*

  8. Dilorf Says:

    Jag gillar hur du fått ihop blomman.. 😀

Kommentera

