F-n f-n f-n….och lite kul….

……hatar det här!! Jag hostade, hostade och hostade på P-mötet igår. Be mig inte redogöra i detalj vad vi pratade om, för jag var så pissdålig att jag nästan kände mig borta. När jag körde hem (ca 3,5 mil) satt jag och grät…så ont i bröstet gjorde det när jag hostade. Väl hemma tog jag febern….först hade jag bara lite över 38 grader men en timme senare hade jag 39,6. Då kände jag mig helt väck. Jag tog en tablett för att få ner febern och kunde sedan sova några timmar……välbehövligt! Just nu är jag feberfri men hostar som en tok och givetvis är kroppen helt matt efter kvällens febertopp.

Tack och lov så finns det lite glädjeglimtar i eländet……jag vann inte gäst-DT-tävlingen hos Hobbyhuset men Cia undrade om jag ville vara gäst-DT i december istället. Självklart svarade jag och väntar nu spänt på de stämplar jag ska få att utgå ifrån. Här kommer de två kort jag skickade in:

sanktalucia.jpeg 

blommor.jpeg

Idag blir det alltså vila, vila, vila och åter vila. De där Fars Dag-korten som blomsterbutiken beställt får jag vänta med.

5 svar to “F-n f-n f-n….och lite kul….”

  1. Åsa Svensson Says:

    Din lilla stackare!
    Det där låter inte alls bra. Hoppas verkligen att du ligger nerbäddad idag och kurera dig så du snart är uppe och hoppar igen.

    Kram Åsa

  2. Millan Says:

    Hoppas att du mår bättre idag?
    Jättefina kort du gjort, gillar alldeles särskilt det nedersta…
    *kram*

  3. SusanneSj Says:

    Stackare där, det lät inget vidare. Hoppas du känner dig bättre idag.
    Skickar massor med cyber-krya-på-dig-blommor till dig.
    Ursött kort och grattis till uppdraget.
    kram o krya på dig

  4. Lotta/ FruH Says:

    Fniss, vad kul ditt översta kort är!!!
    Ta det nu lugnt och kurera dej! Och om du hostar mer, så skadar det nog inte att en läkare lyssnar på lungorna lite…
    Krya på dej, DT-kompanjon!
    Kram,
    Lotta/ FruH

  5. monica Says:

    Åh vad kul för dig att få gästspela!!! Ser fram emot att se vad du kommer att hitta på!
    Hoppas du mår bättre, det är inte kul o vara sjuk…
    Krya på dig!
    *kram*

    ooops…glömde: sååå underbara kort- igen!!!

Kommentera

