Ett DT-kort…..

spetstomte.jpeg
….för Landstoken. Älskar denna långa tomte! Den fina röda spetsen har jag fått av goa Maritha/Dilorf när hon PIFfade mig för ett tag sedan.

Jag känner mig nästan som ny idag =D. Jag har kunnat sova några timmar i sträck inatt, har bara hostat då och då. Det gjorde ju heller inget att brevis knackade på dörren för några minuter sedan med ett stort paket från Stellas. Här ska skapas idag!!!! Ha en toppenfredag!

8 svar to “Ett DT-kort…..”

  1. Åsa Svensson Says:

    Lycka till med skapandet idag och skönt att du är på bättringsvägen.
    Idag är det perfekt väder för att sitta inne och scrappa. I alla fall här nere i Skåne, regnet öser ner 😦

    Kram Åsa

  2. K8an Says:

    oh tack för dina fina komentarer! Du får gärna länka mig och jag gör gärna det samma.

    Kram

  3. SannaF Says:

    Jätte jätte fina DT kort!!!!
    KRam kram

  4. MarieG Says:

    Skönt att höra att du mår bättre!!! Superfint kort du gjort – gillar åxå tomten jättemycket. Kanske kommer den i min ägo på mässan i morgon?!

  5. monica Says:

    gillar oxå denna tomten mycket!!! TACK för inspirationen du alltid ger =)
    *kram*

  6. SusanneSj Says:

    Vilket tufft kort, jättehärligt.
    Kram o trevlig helg

  7. Karin Says:

    Kanon-fint kort! Tomten är verkligen underbar!

  8. Gunilla/Nilla Says:

    Ja den är verkligen läcker den där tomten och du har fått till ett kort som är kanonfint. Du är så himla flitig. Här finns alltid något kul att kika på.
    Skönt att du fått sova iaf lite. Hoppas att du snart får känna dig helt OK!!
    Ha en underbar helg och ta hand om dig ♥♥
    Kram/Gunilla

Kommentera

