Två kort och en gammal LO…..

snostjarnor.jpeg
Tycker själv att det blev ganska häftigt med de svarta snöstjärnorna mot det vita papperet och så den röda färgklicken.

trollet.jpeg
Är väl inte supernöjd med detta kort, men det får vara så. Det kanske är någon annan som besöker blomsterbutiken som gillar det……får jag hoppas…. =)

Och sist en LO jag gjorde när jag slängde in en ansökan till Lektyg och Hantverk när de sökte en medlem till deras DT…..ja, jag gjorde två men den ena är så skitful så den vill jag inte visa =)
levinuet.jpeg

Nu ska jag strax slänga mig i duschen för att gå på stand-up……….har lite pirr i magen faktiskt……

4 svar to “Två kort och en gammal LO…..”

  1. Karin Says:

    Layouten gillar jag med de här färgerna. Tycker också att snöstjärnorna blev häftiga!

  2. K8an Says:

    Tok gillar översta kortet! Och trollet var ju urgulligt 😀

  3. Lotta/ FruH Says:

    Det svart vita julkortet blev en klar favorit, stilrent och tufft
    på samma gång!
    Tomten kanske har en cuttlebug i sin säck till dej? Jag är mycket förtjust i min och jag kan locka med att efter årsskiftet ska det lanseras nya jättesnygga embossingfoldrar……
    Kram,
    Lotta/ FruH

  4. Milla Says:

    Wow, kortet med snöstjärnorna är ju skitsnyggt!!

Kommentera

