Två kort

strumpaluva.jpeg
Först ut ett DT-kort för Landstoken. Jag har gjort hur många kort som helst med denna stämpel och tröttnar aldrig. Enkel och störtläcker!

enkeltlove.jpeg
Och så ett enkelt kärlekskort……..det svarta som texten sitter på är en plåtbit från Jögges jobb =).

Imorgon är det lördag men inte får man sovmorgon för det. Klockan 07.00 är det samling på torget för avfärd mot Växjö. Det är Alexandra som spelar fotbollscup i tipshallen hela dagen. Sista gruppspelsmatchen är kl.18.00 och går de till final är den kl.22.00…….Vet inte hur vi ska göra då eftersom Sverige spelar EM-kval mot Spanien kl.22.00…..vill inte missa!

Ha en underbar helg!!

9 svar to “Två kort”

  1. Mette Says:

    Härliga kort!
    Stämpeln är verkligen jättefin!

    Här är en till som inte heller får sovmorgon!
    Jag ska nämligen jobba i helgen…
    Och börjar 7.00 både lördag och söndag…
    Men imorgon hoppas jag att jag ska kunna gå hem lite tidigare och då ska jag direkt vidare på scrapträff!
    Det ser jag verkligen fram emot! 🙂

    Kramen
    Mette

  2. Milla Says:

    Du får gärna länka till mig. Jag lägger gärna till dig i mina länkar också.
    Stämpeln är verkligen urläcker. Fina kort.

  3. Lotta/ FruH Says:

    Härliga kort, Mia! Tomtens klädstreck är så fräckt och
    jag gillar din stil på det mycket!
    Visst blir man lite skadad av vår hobby, man hittar prylar överallt att använda – bra idé med plåten!
    Jag får sovmorgon, men vaknar väl tidigt ändå….har tänkt att
    pyssla och göra julkort till en mässa om några veckor!
    Ha det fint!
    Kram,
    Lotta/ FruH

  4. MarieG Says:

    Härligt julkort!!! och jag gillar höstängeln… underbar fantasi!!!!!
    Ha en skön helg!
    /Marie

  5. Monica Says:

    Tack för dina alltid lika fina och uppmuntrande kommentarer! Lycka till i Växjö också. 🙂

  6. emso Says:

    Jättefina kort!

  7. monica Says:

    Härliga kort, gillar oxå stämplen överst (har tyvärr inte den…) enkelt men väldigt snyggt kort =)
    *kram*

  8. Åsa/asamia Says:

    Vilka fina kort, stilrena o vackra.

  9. Fia Says:

    Snygga kort, gillar enkla stilrena kort!

Kommentera

