Ledig dag….

 …..har jag idag. =)

Först ut är ett DT-kort för Landstoken. Ursöt nalle…..
vinterkramar.jpeg

Sen kommer en somrig LO……inte utan att man redan längtar till sommaren =)
poolen.jpeg

Sist ett kort, varför inte till ett bröllop?
brollop.jpeg

Längtar till fredag då vi ska till stugan i Björnasjö och fira halloween…..va, har halloween redan varit?! =) Jo, jag vet men vi har inte fått ihop det innan så det får bli så här. Jag har tagit semester den dagen för att fixa lite äckligt käk, packa allt man måste dra med sig, hämta ungarna i skolan för att sedan åka till stugan för att städa…..hm, hur nu det ska gå till eftersom det är kolmörkt när vi kommer dit och det inte finns någon el. Nåja, det löser sig sa han som sket ner sig i poolen……

Annars går jag och bär på en hemlighet som jag får berätta om två veckor ungefär…….någon som vill gissa? =)

Om någon (berörd eller inte berörd) undrar varför jag tagit bort några länkar från min bloggrunda beror det på gensvaret, eller rättare sagt inget gensvar. Jag menar INTE att att man måste ”svara på” eller lämna kommentar tillbaka varje gång, men NÅGON gång hade varit kul! Jag vill ha bloggvänner som man kan ”prata med” ……i alla fall nån gång då och då. That´s it!!

 Bye bye…..nu tänker jag dra mig undan till pysselhörnan =)

9 svar to “Ledig dag….”

  1. Åsa Svensson Says:

    Åh jag vill oxå ha en ledig dag och bara pyssla.
    Hmm, det får jag ju på söndag.
    Längtar, inte många dagar kvar till Söndag.
    Ska bli såå skoj. Hoppas på mycket ideér och inspiration.
    Fin LO, man längtar ju redan till sommarn nu 🙂

    Kram Åsa

  2. Millan Says:

    Även jag längtar tills söndag !!!
    Jättefina alster du gjort…du lyckas jämt tycker jag…

  3. Maria Hassel Says:

    Vinterkramar-kortet var superfint!! Det där med blogg-vänner man kan prata med håller jag verkligen med om! Jag hade en ”kompis” som jag gick på webbdesign ihop med och som jag träffade igen på ett sommarjobb i somras. Vi bytte ”hemsidor” och jag började skriva lite hälsningar på hennes hemsida. Hon skrev hela tiden: Skriv gärna kommentarer för det är så roligt……..MEN……..hon ville bara att man skulle skriva att hennes hemsida var fin….typ. Inget annat. Blev man minsta lilla privat tyckte hon det var jobbigt eftersom det låg ute på nätet……..så jag fick sluta hälsa på hos henne….

    Maria Hassel

  4. Fia Says:

    Jättefin lo! Älskar färgerna! Jättesöta kort, tycker det är så svårt med bröllopskort, detta är det liftvarning på!
    Håller med dig om länkarna, det är ju så trist när man ALDRIG får kommentarer från vissa…
    Kram på dig!

  5. Karin Says:

    Nallen är verkligen söt och du har gjort ett fint kort med den!! Härligt med sommar nu mitt i allt jultänkande…somriga färger på LO:n. Jag älskar att göra kort med hjärtan.

  6. SusanneSj Says:

    Korten såg jag på scrappiz, de är så himla tjusiga.
    LO:n var jättefin också.
    Jag skrattade lite för mig själv, ”äcklig mat, städa i mörker…” Det löser sig nog ska du se.
    Hmmm, undra vad detta kan vara. Ska man behöva vänta 2 veckor?!?!?! Det var inte rättvist.
    Kram på dig och ha det bra

  7. Mette Says:

    Hej hej!

    Vilka jättefina kort och vilken härlig somrig layout!
    Nu fick man lite ljus i vintermörkret! 🙂

    Spännande med en hemlighet…. Nu blir jag sååååå nyfiken!

    Kram
    Mette

  8. SannaF Says:

    Urfina layouter och kort! Du e duktig du!
    Jag längtar verkligen efter sommaren – den känns så avlägsen nu!Idaghar det varit mörkt HELA dagen 😦

    KRAM från SannaF

  9. K8an Says:

    Tusen tack för dina fina komentarer 😀 Insåg att det var länge sedan jag besökte din sida och fick se att jag missat så mycket fint.
    Helt underbar sommar LO!!
    och vilken jätte go bjön på kortet 😀

    Kram

Kommentera

