Never again…..

…..är mitt spontana svar på frågan om jag vill ordna en scrapträff för 80 pers igen! Inte för att jag hade trott att jag skulle kunna pyssla hela dagen, men mer än ett halvt julkort på 11 timmar hade jag trott. Det gick helt enkelt inte att sitta ner en längre stund, alltid var det något. Tack och lov så verkar ”gästerna” ha haft det desto bättre. Vi fick många positiva komplimanger för träffen och det värmde så in i norden! Nåja, nu är man en erfarenhet rikare. =)

Igår efter jobbet köpte jag nya julgardiner att ha i vardagsrummet……jag strök även gardiner (tänk att vi har 15 fönster, pust!) så jag kan sätta igång med att putsa fönster när jag kommer hem från jobbet idag. Jag hinner ju inte advent-feja på lördag eller söndag eftersom Jögge och jag åker till Guntorps herrgård i helgen så jag får försöka hinna med allt det där nu i veckan. Torsdag kväll ska jag ut och käka med jobbet för att fira en kollega som fyller 40 år.  Nu ska jag åka och jobba…..ha en bra dag!

10 svar to “Never again…..”

  1. MarieG Says:

    Förstår att det måste varit mycket att ordna med… fattar inte riktigt att ni kunde bli 80 pers…. måste nog vara rekord för en scrapträff (om man räknar bort eventet då)…
    Jag hoppas iallafall att ni gör om det någongång så jag åxå får komma!!! Ha det bra!

  2. Gunilla/Nilla Says:

    Inte konstigt att du hade fullt upp med så mycket folk. Kul att det blev lyckat iaf. Förstår att det känns när man bara får gjort ett halvt julkort på så många timmar…suck!!
    Visst är det härligt när julen närmar sig. Det är en mysig högtid men så jäkla mycket förberedelser. Stressa inte för mycket. Mina fönster är en katastrof, usch och usch. Får nog också ta och putsa innan julgardinerna åker upp.
    Vilka coola hallowenbilder i förra inlägget.
    Ha en skön vecka med iaf lite pysseltid eller
    Kraaam/Gunilla

  3. Milla Says:

    15 fönster låter rätt jobbigt.. *puh* Jag har också börjat med julstöket, idag ska jag handla klappar och imorgon ska jag inventera jullådan. Jag har glömt vad vi har för julsaker *s*. Ha en bra dag!!

  4. Åsa Svensson Says:

    Tack för en superduper trevlig och bra anordnad scrapträff!!
    Synd bara att du inte fick ngt scrappat.
    Ni får gärna göra om det, jag kommer garanterat!

    Kram Åsa

  5. monica Says:

    Kul att det blev lyckat, även om du inte fick så mycket tid själv att pyssla… Jag som hade hoppats på en repris till våren 😉 vi får väl ta en egen pysselträff nån dag när det lugnat ner sig efter jul?
    Ha det bra, dax att sätta sig i bilen, Jeppe ska träna (hua så skönt förra veckan när han hade hosta så han inte kunde *ler*) Det tar ju HELA kvällen…
    *kram*

  6. Anna Says:

    Hoppas du har glömt jobbet med träffen och bara tänker på det roliga. För jag blev jättenöjd och är sååå inspirerad att det känns som om julstöket går väl som en dansframöver, eller??!

    TACK! Gör om det till våren och jag kommer!

  7. Millan Says:

    Skönt att träffen blev bra, även om du själv inte hann pyssla så mycket. Jag är jätteledsen att jag missade den, men söndagsförmiddagen tillbringade jag hos doktorn…
    Hoppas dock på att det blir fler träffar framöver…
    Lycka till fönsterputsandet!
    *Kram*

  8. SusanneSj Says:

    80 pers, det var mycket. Men du, var så säker att dom uppskattade din hjälp.
    15 fönster!!! Hallå eller!!! Det kostar inet så mkt att hyra in en liten putsgubbe… ; D
    Stor kram på dig

  9. Moncia O Says:

    Du har minsann haft att göra ser jag.
    Men visst är det superkul att anordan dessa roliga träffar.

    Kram Monica

  10. Maria Hassel Says:

    Vad duktig du är som putsar och fejar. Fönstrena lämnar jag över med varm hand till mannen och i ärlighetens namn tar han inte tag i dem så ofta heller……så dom lär nog vara smutsiga över denna jul också.
    Är inte så mycket för julpynt…Vi har 1 stjärna och 1 ljusstake och 1 gran. Det är allt! Inga julgardiner, inga tomtar (hu!) och sånt. Men en och annan hyacint blir det.
    Maria Hassel

Kommentera

