Det är fredag!!!!!!!!!

Japp, det är sant…..om nu någon skulle ha missat det =). Svintrött eftersom jag jobbat hela em, stängde på jobbet idag. Skönt att det är åtta veckor till nästa fredagsstängning! Jag ska strax sätta mig i pysselhörnan för att umgås med mina pysselsaker och ett glas vin. Familjen? Umgås med familjen? Vad är det? =)

Imorgon ska jag pyssla några timmar innan det är dags att bege sig hit med Jögges jobb för att äta julbord och övernatta. Ska också hinna göra ett kort till Jögges kollega som fyllde 40 för ett tag sedan och jag vet precis vilken stämpel jag ska använda. Det blir samma stämpel som jag använde på detta kort som jag gjorde till min kollega som precis fyllt samma ålder:
retfullfyrtio.jpeg

Igår var vi ute och käkade med jobbet för att fira Maria. Vi var på ett toppenställe i Karlskrona som heter Monte Matre (osäker på stavningen)……helt GUDOMLIG mat! Jag åt en fläskfilé-rätt med potatisgratäng och en efterrätt med b la glass och Toblerone…….säger bara wow!

Vad gäller hemlisen…….om bara ett litet tag avslöjar jag den. Håll ut! =)

Ha en jätteskön fredag allihop! Sååååå kul att läsa era kommentarer, ni är så gulliga!

5 svar to “Det är fredag!!!!!!!!!”

  1. Lotta/ FruH Says:

    Visst är det skönt att försvinna in i sin egen lilla pysselvärld
    och det är du värd efter tuff fredag.
    Hoppas att ni får det trevligt under julbordet och att det finns mycket gott att äta!
    Filurkortet är så himla kul, så det blir nog säkert uppskattat!
    Åh, potatisgratäng, ska göra det imorgon – jag diggar
    potatis till max!

    Ha en underbar första advent!

    Kram,
    Lotta/ FruH

    -jasså, vad det du som var häxan, det syntes knappt….

  2. Maria Hassel Says:

    Gud så mysigt där ser ut!! Jag vill också följa med!! Tack för tipset!
    Maria Hassel

  3. Moncia O Says:

    Nu är du säkert iväg och myser. Det önskar jag dig.

    Kramar och en trevlig advent.
    Monica

  4. SusanneSj Says:

    Hallå!!! Vill ju veta hemlis nu!
    Superfint kort som vanligt, underbar stil du har.
    Kram o fortsatt trevlig söndag

  5. monica Says:

    Hoppas ni har en riktigt härlig helg med mycket god mat 😉
    Vi var på ett underbart gott julbord igår…magen står i fyra hörn än…
    *kram*

Kommentera

