Två gäst-DT-kort…

godjulhobbyhuset.jpeg

larvhobbyhuset.jpeg

…..för Hobbyhuset. Jag gästspelar hos Cia under december månad så fler kort kommer. =)

Annars kom jag nästan precis hem. Skulle haft tre utvecklingssamtal idag, men det blev bara två eftersom ett av barnen var sjuka. Så härligt när man får höra att barnen och föräldrarna stormtrivs och tycker att vi gör ett bra jobb.

Det blir inte så mycket pyssel ikväll. Dels är jag svintrött, dels så ska jag upp kl.05.00 imorgon bitti så det blir tidigt i säng ikväll. Jag har hållt på med en LO i flera dagar nu (korta stunder då och då eftersom det är så mycket annat hela tiden) som jag får försöka göra färdigt imorgon. Jag slutar kl.12.00, kör hem och ställer bilen i garaget, går ut de tre km till samhället, hämtar Jennifer på bibblan och sedan ska vi gå hem tillsammans. Jag MÅSTE börjar röra på mig igen…..mår INTE bra av min övervikt, varken fysiskt eller psykiskt. Så ska vi ju till Krotatien till sommaren också……man kan ju bli tagen för att vara en val. =(

Nä, sluta deppa nu och se det positiva- jag kommer att må fasen så mycket bättre av att röra på mig. Har hört att frisk luft ska vara bra också =).

6 svar to “Två gäst-DT-kort…”

  1. Åsa Svensson Says:

    Tackar tackar, men nu är variationen på julkorten slut. Vilken tur för mig att jag gjort klart alla mina julkort.
    Ska till helgen börja göra tags/julklappsetiketter 🙂

    JApp nu är snart hälften av alla julklappar fixade, ska försöka göra allt denna och nästa vecka medans jag bor i Malmö, sen flyttar jag hem och hemma i byn hittar man inte så mycket klappar:)

    Tycker fantastiskt mycket om Grattiskortet, tycker om när du har flera olika rutor som bakgrund. SNYGGT

    Hoppas du hinner scrappar mycket imorn!

    Kram Åsa

  2. Lotta/ FruH Says:

    Frisk luft vad är det? Jag trivs bättre här vid min pysselplats
    balnd mina stämplar och pennor….( tänk julaftons Ferdinad)
    Äh, skämt å sido det är skönt att vara ute om vädret är behagligt, men nu är det bara mörkt, regnigt och ruggigt, brrr!
    Blir en lång dag för dej imorgon tydligen, ta det lugnt!

    Förresten, supermysiga kort åt Cia, julklapparna var supersött!
    Kram,
    Lotta/ FruH

  3. monica Says:

    Härligt Mia!!! Kul uppdrag du fått =) Kan inte bestämma mig för vilket kort jag gillar bäst… paketstämplen på översta var så läcker o sen gillar jag dina rutor på nedersta!
    Hmm…är det säkert att frisk luft är bra?? kanske man skulle prova nån dag *ler* Motionen får nog vänta till efter jul, innan dess hinns det tyvärr inte med…
    *kram*

  4. Milla Says:

    Kanonfina kort!
    Frisk luft och motion? Jag har letat efter min motivation sen i somras *s*. Jag har träningskort som jag betalar varje månad.. men jag har inte varit där sen september… jag VET hur skönt det är bara jag får rutin på träningen.. men innan.. oj oj oj..Seg, slöare, Milla…
    Ha en bra dag!!

  5. Mette Says:

    Hej!

    Vad himla skoj att du är Gäst DT!
    Stort Grattis!

    Vem behöver frisk luft när man kan sitta hemma och scrappa????
    Nej då, skämt å sido… Så skulle jag också behöva göra något åt min sladdriga kropp!
    Men jag tror jag tar det efter jul… 🙂

    Kram
    Mette

  6. Karin Says:

    Jag tar också tag i träningen efter jul……nu är det scrappa och pynta som gäller!! Gillar absolut det översta kortet mest. Undrar när jag ska bli riktigt trött på julkort….räknade mina idag, har gjort 80.

Kommentera

