Nu kan jag avslöja hemligheten……

………så kolla här! Klicka på länken till butiken, sedan länken till bloggen och sist på Designteam. =)

 Glad, glad, glad………..

18 svar to “Nu kan jag avslöja hemligheten……”

  1. monica Says:

    WOOOOW!!! UNDERBART MIA!!! Så kul för dig, förstår att du är glad =)
    Ser fram emot att se vad du hittar på i ditt nya uppdrag.
    *kraaaam*

  2. SusanneSj Says:

    GRATTIS!!!! Vad superkul. Detta kommer du klara GALANT : D
    Ska bli kul att se vad du hittar på.
    Men jag hittar ingen länk till ngn blogg där…
    Ha en supertrevlig helg.
    Kramis

  3. Millan Says:

    Jag hittar inte heller nån länk till bloggen…
    Men GRATTIS MIA, det är du verkligen värd, du är så otroligt duktig, och gör så fina alster!

    Ska bli spännande att se vad du hittar på!

    *kram*

  4. Mette Says:

    STORT GRATTIS VÄNNEN!!!!!
    Jag är såååå glad för din skull!
    Du är så himla duktig, så detta är du verkligen värd!

    Kramis
    Mette

  5. Åsa Svensson Says:

    Åhhhhh vad skoj!!!
    Grattis!!!!
    Vilken härlig förtidigt julklapp 😉

    Kram Åsa

  6. Lotta/ FruH Says:

    Vad roligt Mia, GRATTIS, vilken förskottsjulklapp!!
    Ser fram emot vad du kommer att hitta på för fint!
    Du är så suverän på att få till det lilla extra, ska
    verkligen bli spännande med dina DT-uppdrag!
    Trevlig Helg!

    Kram,
    Lotta

  7. Maria Hassel Says:

    Grattis!!!

  8. Milla Says:

    Åhh så roligt!! Grattis!!
    *kram*

  9. Mia Says:

    Susanne och Millan….det är absolut inte ni som är blinda! Jag har rättat till felet nu. =)

  10. Anna Says:

    GRATTIS!!!
    Nu tycker jag du kan dra igång en lokal kurs också;)
    Ha en trevlig hrlg!

    Anna

  11. K8an Says:

    STORT GRATTIS! Vad kul!

    Kram

  12. K8an Says:

    Vad glad jag blir att du hänger på utmaningen 😀 Ser fram emot att se vad du hittar på 😀

    Kram

  13. Gunilla/Nilla Says:

    GRATTIS GRATTIS till dig. Det är du väl värd.♥
    Du är en så mångsidig och fantastisk skapare att detta kommer att gå galant.
    Nu blir det IDOL för sista gången. Undrar vem som kommer att vinna?! TYcker det är synd att inte Daniel är med i finalen. Han var en härlig personlighet.
    Stor kram till dig vännen♥♥
    /Gunilla

  14. Karin Says:

    GRATTIS! Jag hittar ingen länk till bloggen…..
    Kram och trevlig helg!

  15. MarieG Says:

    Grattis!!!! Tyvärr hittar jag inget om DT på den sidan…
    Är det enny butik? Ska bli jättekul att se vad du hittar på!
    Skicka gärna en direktlänk… är ju sååå nyfiken!!!

    Ha en underbar helg!!!
    Kram!!!

  16. MarieG Says:

    Tack för din vägvisning i min blogg – Nu hittade jag!

    En superfin presentationsLO du gjort!!

  17. Camilla Says:

    Stort grattis! Vad roligt! SKa bli jättespännande att se vad du hittar på! Du är så himla duktig..kram!

  18. Mamma Says:

    ETT JÄTTEGRATTIS från stolta föräldrar!

Kommentera

