DT-kort och utmaning…..

Först ut är två DT-kort för Landstoken:

grontblatt.jpeg 

nallemedhjarta.jpeg

Sedan kommer mitt ”bidrag” till K8ans utmaning där man skulle inspireras av fyra läckra färger och använda minst tre av dem på en LO, ett kort eller annat:

myhome.jpeg

Min kollega blev supernöjd över kortet till hennes systerson. Alltid lika kul om någon gillar det man gör! Det bidde ett kort inlägg men nu ska jag skapa!!!!!

6 svar to “DT-kort och utmaning…..”

  1. SannaF Says:

    Härliga härliga DT kort!!!
    Och underbart fin layout!
    Härligt hem!

    KRAM från Sanna

  2. K8an Says:

    Vilken läcker tomte på det översta kortet, bara för gooo 😀 Sedan har du gjort ett otroligt snyggt bidrag till min lilla utmaning 😀 Tack

    Kramar

  3. Milla Says:

    Wow, du är ganska kreativ du med! Roligt att dom gillade kortet!
    LO:en är underbar. Korten är också fina men det översta kortet fastnade jag väldans för. Ursnyggt med stämpeln, färgerna och snöstjärnorna.. och texten *s* Ja , jag gillar det skarpt.

  4. Lotta/ FruH Says:

    Tomten med långa benen är så fräck och kortet är härligt juligt!
    LO:n med huset kan ju vara ett fint minne att ge barnen,
    den dagen då de flyttar hemifrån kanske. Din detaljer är som alltid i perfekt samspel med fotot!
    Får väl hålla tummarna att dotter F. drar lotten med ditt namn på fredag då – och chansen är ju rätt stor när vi skrev sisådär
    50 med ditt namn……..
    Kram,
    Lotta/ FruH

  5. Fialia Says:

    Vad kul att du gillar mina grejer. Du får gärna lägga till min länk och lifta på.

    Här fanns också massa snyggt, ska kolla runt lite.

    Kram!

  6. Marie Says:

    Härliga kort och jättesnygg layout. Ser ut som du bor i ett mysigt hus?! 🙂

Kommentera

