DT-layout, minialbum och TACK Gunilla och Monica!

normal_mygirl_dec07.jpg
En DT-layout för Mians scrap & design som jag gjorde för ett tag sedan. Material:
Vit cardstock
Rosa + grön cardstock från PrismPaper. Lace Cardstock – Hopscotch (KI memories)
Ki Memories DaisyDoodle (popculture)
Brads rosa – YouDo + Gröna små blommor Sweetn´Sassy – clueness. Öljett ”vanlig” svart.
Alfabet – 3 Bugs in a Rug – Chaos & Confusion
Filtbård – Queen & Co vit scroll
Hjärta – Urbans Lilys Clearstamp – Little Things
Finns i butiken

Jag blev så sugen på att göra ett minialbum för ett tag sedan….här är resultatet. Temat är ”Min livsfilosofi”. =)
minialbum.jpeg

minialbum1.jpeg

minialbum2.jpeg

minialbum3.jpeg

minialbum4.jpeg

minialbum5.jpeg

Sist men inte minst…..i brevlådan låg det två helt underbara julkort idag:
julkortgunilla.jpeg
Detta härliga julkort med ängel på kommer från Gunilla. Tack…..det är såå fint!!

julkortmonica.jpeg
Detta superfina och glittriga julkort fick jag av Monica! Tack min ex-DT-mamma! =)

Själv får jag lite dåligt samvete eftersom jag bara skickat julkort till de närmaste i år…..jag får återgälda er på något annat vis………

Imorgon är det städning som står på schemat på min ledig dag. Jag vet, skittrist men hellre det än en jul i en svinstia! Jag får sätta på städmusik på hög volym, det brukar funka!

 Kram på er!

9 svar to “DT-layout, minialbum och TACK Gunilla och Monica!”

  1. SusanneSj Says:

    Hej Mia!
    Du är så himla gullig. Var ”tvungen” att ta en liten kik på datorn när jag sprang upp o hämta en duk, jag dammar… KUL! Men det blir ju fint. Åh så blev jag så glad när jag läste : D

    En ljuvlig LO och ett helt imponerande snyggt minialbum, du är bara så grym OCH inspirerande.
    Jag söker o söker… det får nog bli efter jul känns det som : ( *snyft* Jag är nog scraputbränd ; D
    Stor kram till snälla du

  2. Lotta/ FruH Says:

    Albumet är verkligen suveränt på alla vis!
    Fina tänkvärda texter, som berör och jättefint
    dekorerat!
    Städa lugnt, det blir jul ändå, säger hon som stack
    iväg på scrapträff istället för att valla ”snabeldraken”
    bland dammet…….men det är en dag imorgon med!
    Jättekramen,
    Lotta/ FruH

  3. monica Says:

    Vilket underbart minialbum!!! Mkt inspirerande =)
    Gillar layouten mycket också, snyggt med vit cs till det färgstarka.
    Igår julhandlade jag och hör o häpna – jag är färdig!!! Alla klappar är köpta och även all mat jag kan köpa i så här god tid, sen får det väl kompletteras lite närmare jul…men OJ vad skönt att ha hunnit så mkt så här långt innan jul 😉 En dag kvar o jobba – sen har jag julledigt ända till torsdag nästa vecka!!!
    *kram*

  4. Mette Says:

    Jättefin layout!
    Och vilket fint minialbum…
    Jag blir mer och mer sugen på att försöka mig på att göra ett minialbum… Vi får väl se när det blir!

    Kram
    Mette

  5. Milla Says:

    Kanonfin LO och ett underbart minialbum. Vilken bra idé på tema.
    Hoppas städningen gick bra.

    Kram Milla

  6. Karin Says:

    Underbar layout!! Minialbum är så kul. Jag gillar verkligen att göra sådana på olika sätt. Härligt tema du har.

  7. camillab Says:

    Vad mycket fint du har gjort! Minialbumet är ju helt underbart! Kram Camilla

  8. Åsa Svensson Says:

    Vilket fint minialbum!!
    Varifrån får du all inspiration??
    Själv kämpar jag med min BoM och det går inte bra.
    Hoppas inspirationen dyker upp nu under min långa jul ledighet.

    God Jul!

    Kram Åsa

  9. SannaF Says:

    Å vilken fiiiiiiiin layout och vilket ursnyggt minialbum!!! Du är så in i bängen kreativ att man blir avis! Du bara sprutar ur dej idéer o fina saker helatiden! KRAM från SannaF

Kommentera

