Julstress……..

……har jag absolut ingen! Fattar inte att julförberedelserna gått så lugnt till i år…..no stress! Idag har vi gjort julgodiset färdig. Det blev knäck och en ny sort som min kollega brukar göra…..nougat och mandelmassa som man rullar till bollar och sedan doppar i choklad…..mums! Jordnötskakor gjorde Alexandra för ett tag sedan. Annars har mycket av dagen gått åt till att överföra foton och annat till nya datorn. Tyvärr så går det inte att installera min Craft Robo i den, kanske det beror på att det är Vista i den nya…snyft! Jag får helt enkelt ta kontakt med CR för att kolla upp vad jag ska göra. Här kommer en LO och två kort jag gjort:

fiskestuga.jpeg
Handlar om när jag, Noa och Jennifer var ute på Örarevet en dag nu i höstas. Vi var längst ut på udden och ungarna blev helt betuttade i denna röda fiskestuga. Det var nämligen så mysigt inne med stege upp till ett sovloft. De började fantisera om att hyra denna stuga i sommar och bo där tillsammans med kusinerna.

grattispafodelsedagen.jpeg
Jag har mer och mer börjat göra enkla kort…..tycker de är så vackra i sin enkelhet.

valkommentillvarlden.jpeg
Inte fullt så stilrent men ändå. =)

Vill passa på att önska er alla en riktigt GOD JUL & GOTT NYTT ÅR! Tycker det är så superduperkul när ni kikar in och lämnar en liten kommentar. Ha så jättegott och ta hand om varandra!

10 svar to “Julstress……..”

  1. camillab Says:

    Jag håller med dig, jag tycker också mer och mer om det enkla! Däremot kan det vara kul att variera sig och göra lite mer dekorerade kort också mellan varven. Allt var fint som du visar men jag föll som en fura för ditt enkla kort! Underbart!

    God Jul & Gott Nytt År! Kramar Camilla

  2. Peterlina Says:

    YAY! Fram för mer enkla kort! Det är ju ingen hemlighet att det är såna kort jag gillar. 😀
    Ditt är helt underbart – såklart!

  3. ulricah1972 Says:

    God Jul, raring!!

    Ang. Craft Robo’n så tror jag det är lika som med silhouetten, du får lov att ladda ner nya drivrutiner ifrån deras hemsida, för att den ska funka med Vista.

    Så fick jag göra med min silhouette i alla fall.

    Stora varma kramar

  4. Zarah Says:

    Åh… Himmel & plättar!! DEN layouten – jag dör litegrann av beundran – den är UNDERBAAAAAAR!!

    Och förresten…

    GOD JUL! 😀

  5. monica Says:

    Kikar in och önskar en GOD JUL!!!
    *kram*

  6. Moncia O Says:

    Kikar in till dig och önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År.

    Kram Monica

  7. Lotta/ FruH Says:

    Din LO är helt suverän! Trollkortet är så mysigt att skicka
    till nytillskott! Min minsta tös väntade länge på att trollsvansen skulle växa ut….( gissa vem som skojat om det?)
    Nu är skinkan och knäcken klara, så nu ska vi ta det lugnt!
    Hoppas att du får en skön ledighet och en riktigt God Jul!
    Julkram,
    Lotta/ FruH

  8. Milla Says:

    God Jul och Gott Nytt År!!!

    Kanonfina saker du skapat!!

  9. Mette Says:

    God Jul Vännen!

    Underbar layout och härliga kort!

    Kram
    Mette

  10. K8an Says:

    Wow tok älskar det enkla kortet med hjärtan!!
    Lift varning på den 😉

    Kram
    God jul & Gott nytt år

Kommentera

