Så var julafton över….

…..för i år. Så här såg det ut när vi tände tomteblossen innan julaftonsfrukosten igår:
tomtebloss.jpeg

Det var en MYCKET trevlig julafton hos svägerska med familj….tack Eva & Thomas! God julmat, ris á la malta, julgodis m.m (varför envisas man alltid med att äta alldeles för mycket?!). Jag blev överraskad också. Jögge och jag hade bestämt att vi inte skulle köpa några julklappar till varandra i år…..gissa vad jag fick? Jo, en julklapp! Det var en sprillans ny mobil! Blev jätteglad eftersom jag alltid brukar få säga till Jögge vad han ska köpa, han säger att han har så dålig fantasi. Jag hade inte ens sagt att jag önskade mig detta men det var behövligt då min gamla hade många år på nacken och var rätt sliten.

Jag har också hunnit skapa lite……här kommer två kort:
nyckelpiga.jpeg

snigel.jpeg

Och så en LO:
koncentrerad.jpeg

Ha en trevlig fortsättningen på juldagen!

2 svar to “Så var julafton över….”

  1. SannaF Says:

    Vilken mysig morgon med tomtebloss!
    Låter som en bra julafton!
    Jätte fina kort och så snygg layout!

    Massor med kramar från SannaF

  2. monica Says:

    Otroligt snygga alster!!! Blir scrapsugen så fort jag sticker in näsan här i din blogg 😉
    Härligt mysigt med tomteblogg *kom precis på att vi oxå har köpt…*

    många kramar från Monica

Kommentera

