De två utmaningsbidrag……..

……som jag hunnit med än så länge:
612xmascrop.jpg pirat.jpeg

kortskiss2xmascrop.jpg kramkort.jpeg

Vad jag snackar om? Jo, till Peterlinas Christmas Crop så klart! Kolla in här! Det är bara att sätta sig vid pysselbordet och sätta igång! =)

Ja, just det…..denna LO:n gjorde jag för ett tag sedan:
alskad2.jpeg

Skapa lugnt!

6 svar to “De två utmaningsbidrag……..”

  1. Kicki Says:

    Ja, visst är det! 😀
    Vilka jättesnygga du gjort!
    Kram Kicki

  2. Peterlina Says:

    Ojoj vilka fina bidrag!!! Vad kul att du hängde på!!!

  3. monica Says:

    Vilken prestationsångest du gav mig nu då…hittar inte ett enda foto jag kan scrappa o absolut inte några papper som passar till *hmm* får nog gå från scrapbordet en stund så kanske det lossnar…
    Underbara alster du gjort med andra ord!!!
    *kram*

  4. camillab Says:

    Vilka bidrag! Ursnygga båda två! Kram och god fortsättning!

  5. Mette Says:

    Massor med fint har du hunnit med igen!
    Jag förstår inte vart du får all tid ifrån? Jag har knappt pysslat nåt nu på ett tag så jag har abstinens… Bara längtar efter att få sätta mig ner och scrappa… Och nu har jag fått en del nytt så nu längtar jag ännu mer!
    Imorgon tänkte jag ägna flera timmar åt scrapping!

    Kramis
    Mette

  6. Kicki Says:

    Hihi, ja den handstilen skulle man ju vilja ha! 😀
    Det borde finnas ett sånt clearstamp-alfabete tycker jag! *vill ha!* 😀
    Nu ska jag croppa vidare 😉
    Kram!

Kommentera

