Färdig!

Ja, med utmaningarna till Peterlinas CC….får fota de två sista layouterna imorgon i dagsljuset. Den ena av dem är så urflippad så det knappt är sant. Det är nästan att jag inte vill visa den…..men jag gör det ändå! Jag får bjuda på mig själv!

Annars har vi inte varit hemma idag. Vi har varit i Jönköping och hämtat Alexandra som varit på fotbollsläger ett par dagar. När vi ändå var där så gick vi in på A6 för att försöka hitta lite grejor på rea….eller hur?! Visst, det fanns en hel del……det tyckte typ halva Sveriges befolkning också. Vi gick in….och gick nästan ut lika snabbt igen. Det får bli ett besök på Öland och köpstaden i Färjestaden i stället i nästa vecka så barnen kan utnyttja alla sina presentkort från julafton. Själv hann jag dock köpa en tunika och ett halsband till nyår samt en dymo eftersom den gamla pajade för ett tag sedan.

Imorgon har Noa cup i Nybro men jag får nog avstå (för en gångs skull!) eftersom det är så mycket att stå i inför nyårsafton. Vi brukar alltid vara någon annanstans nyårsafton men i år är det vår tur. Jag känner inte för att släppa in f0lk i denna röran (skulle till och med kunna gå så långt som att säga svinstian!). Jag tänker lägga på en rem…eller två…..för att hinna pyssla lite också. Jag fick hem ett gäng foton idag som jag ska göra ett minialbum av. Det kommer jag att lägga upp på Mians Scrap & Design sedan.

Nu är det dags att gå och sova……..gonatt!

2 svar to “Färdig!”

  1. Åsa Svensson Says:

    Va fick du inget besök av tomten? Inte varit snäll? 🙂
    Hoppas du hinner fixa allt inför nyår.
    Väntar med spänning att se dina layouter.

    Gott nytt år och scrappa så det ryker!
    Maken kan väl fixa städningen 🙂

    Kram Åsa

  2. Milla Says:

    Oj vad du hinner med att skapa, och snyggt är det!!
    Hoppas du får ordning på oredan, jag ska göra ett ryck jag med för vi får eventuellt gäster till nyår. I annat fall är det ändå trevligt att ha fräscht *s*
    Gott Nytt År!

Kommentera

