Puh, det två sista….

….layouterna till Peterlinas Cristmas Crop. Först en LO som inte har någon rim och reson……men kul att göra:
annonsxmascrop.jpg knasigafamiljen.jpeg 
Jag har inspirerats av färgerna blå, grön, röd och grå (svartvita fotona). Har länge tänkt göra något åt detta hållet och nu blev det av! =)

skissdoodxmascrop.jpg onskar.jpeg
Här valde jag att göra en enkel LO om vad jag önskar under 2008.

Det var skörden till Peterlinas Cristmas Crop……tack Peterlina för roliga utmaningar!! Gör gärna om detta någon gång!

10 svar to “Puh, det två sista….”

  1. monica Says:

    hahaha! vilken sjukt härlig layout om ”knasiga familjen”!!! Gillar lugnet o enkelheten i den nedre!
    Du är bara bäst Mia!
    *kram*

  2. Sandra Says:

    Tack! 🙂 Det samma! Superfina!

    Kram S

  3. Smurfan73 Says:

    Härliga tolkningar !!
    Lycka till i cropen =)

  4. Karin Says:

    Gillar ”Knasiga familjen” mycket…dvs layouten!!! Härligt upplägg och full av inspiration.

  5. Millan Says:

    Härliga layouter du gjort, som vanligt! Gillar särskilt knasiga familjen layouten! Jag har inte ens kommit till skott att börja med utmaningarna ännu…

  6. Fia Says:

    Underbart fina sidor, knasiga familjen är ju så himla härlig!
    Tack för dina snälla ord på min blogg, hoppas att ni haft en fin jul!
    Gott nytt år! Kramar Fia!

  7. k8an Says:

    Hej, hoppas julen varit mysig.

    Jätte snygg LO´den gjord efter annons! Den andra också men tok gillade ”knasiga familjen”!

    Kram

  8. Peterlina Says:

    Hahaaa! Jag älskar din knasiga familj! Jag har ju gjort en sån fast det bara är jag som är knasig i den här familjen! 😀
    Man måste bjuda på sig själv som sagt!

  9. Lotta/ FruH Says:

    Oj, vad jag gillar din knasiga familj -LO, den är klockren
    och sådan känsla, wow!!!!
    Det är ju tur att vi ivarjefall har ett pysselbarn var, som
    hänger med i snacket, eller hur?!
    Ha det superbra!
    Kramen,
    Lotta/ FruH

  10. Gunilla/Nilla Says:

    Åh vilka fina alster du har gjort!
    Skulle också behöva ta mig an en utmaning. Min pyssellust är verkligen som bortblåst. Försvann nog när jag postade sista julkortet. Har inte suttit vid pysselbordet sedan innan jul, pust!!
    Passar på att önska dig ett gott slut och ett GOTT NYTT ÅR!
    Stor kram till dig och du ska veta att dina kommentarer värmer så enda in i vassen.
    Sköt om dig
    /Gunilla

Kommentera

