Jag antar utmaningen….

…som SannaF har i sin blogg! Den går ut på att lägga upp sina 10 favoritlayouter man gjort under året 2007……här kommer de:

dennafotboll1.jpeg

fiskestuga1.jpeg

lilladrommare.jpeg

livsgladje.jpeg

lycka.jpeg

meditation.jpeg

saljuvligtvacker.jpeg

wakeboard.jpeg

vagenarmalet.jpeg

tomten1.jpeg

17 svar to “Jag antar utmaningen….”

  1. SusanneSj Says:

    DU! är grym! Vilka underbara LO:s du fått till under året, du är så jäkla duktig på att få till det så himla bra. Jag kan inte utse ngn favorit för de är så himla fina allihop med färger, upplägg och dekos.
    Tusen tack för många uppiggande ord, de gjorde mig superglad. Ska ta till mig allesammans.
    Stor kram o ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!
    Kramizar i massor från Susanne

  2. k8an Says:

    Du har verkligen en underbar scrap stil! 10 fantastiska LO´s!

    Gott nytt år!

    Kram

  3. camillab Says:

    Vilka snygga LO:s! Gillar din rena, fräscha scrapstil! Tack för att du alltid lämnar så fina kommentarer *glad*! Kram och Gott nytt år! /Camilla

  4. Penni Says:

    Jättehärliga LO`sar allihopa!!

  5. SannaF Says:

    Ja du är otroligt duktig!
    Alla layouterna är jätte jätte snygga!
    Massor med kramar från SannaF

  6. Marie Says:

    supersnygga layouter. Det är så fint med ljus cardstock som bakgrund. 🙂
    gott nytt år!

  7. Moncia O Says:

    Så mycket fint att titta på. Njuter.
    Gott Nytt År vännen.
    Kram MonicaO

  8. Lotta/ FruH Says:

    Bara njuter av din LO:s, wow! Jag gillar din stil till max, den
    är så tilltalande tjejen!! You rock!!
    Gott Nytt År!
    Jättekram,
    Lotta/ FruH

  9. monica Says:

    sååå otroligt fina allihop…skulle inte kunna välja en om jag så hade kniven på stupen 😉 ALLT du gör blir så bra!
    Men jag måste ju säga att ”knasiga familjen” hade platsat bland de 10 oxå…hehe.
    Önskar er en riktigt bra nyårsafton och ett underbart 2008!!!
    många kramar till dig från mig!

  10. Lotta Blom Says:

    Massa fina LO var det här !!! Jag passar på att lifta ngra om de e ok ? 🙂

  11. Lotta Pettersson Says:

    Massa fina LO var det här !!! Jag passar på att lifta ngra om de e ok ? (ändrar mitt efternamn, det gamla blev automatiskt hmm)

  12. Maritha Says:

    Jag gillar att du använder dig av ljus bg. Det gör att bilder och dekorationer syns så mycket bättre! Vilka härliga top10 Lo’s!!

    God Fortsättning, Vännen min!

  13. Monica Says:

    Jag älskar dina scrappisar! Gott nytt pysselår. Kram!

  14. Millan Says:

    Jättefina allihop! Och ett par av dom har jag visst missat tidigare!
    God fortsättning på det nya året!
    *kram*

  15. Karin Says:

    Så många fina LO du gjort!!
    Gott Nytt År med mycket scrap!!!
    Karin

  16. gunilla/nilla Says:

    Vilka galet fin LO:s du har skapat under 2007. Suttit och tittat en lång stund. Du får ihop det så fint med färger och dekorationer. Någon favorit kunde jag inte hitta utan alla är kanonsnygga på sitt vis. Du är en stor inspiration för mig.
    Ha det gott
    /Gunilla

  17. Fialia Says:

    Tack för alla fina kommentarer i min blogg!

    Jag älskar dina tio favoriter, men den sista lite mer än de andra. Den åker ner i min inspirationsmapp!

Kommentera

