Minialbumet…..

……om förberedelserna inför julen samt julafton 2007:

framsida.jpeg

sida2.jpeg

sida31.jpeg

sida4.jpeg

sida5.jpeg

sida6.jpeg

 sida7.jpeg

medtextsida4.jpeg

Detta är köpt på Mians Scrap & Design:
*Minialbum Secret Keeper Board Book Vanilla
*Mönstrat papper från Chatterbox- Limeted Edition Holiday Collection
*Svarta brads
*Sakura Soufflé
*Vit, svart, grön och röd cardstock
*Mönstrat papper- Reminisce Vegas Icons

12 svar to “Minialbumet…..”

  1. SusanneSj Says:

    Hej Kompis,
    jag önskar att jag hade en tiondel av din inspiration så skulle jag kunna göra riktigt mycket ; D
    Så himla snyggt!!!
    Stor kram o trevlig helg

  2. monica Says:

    Helt underbart Mia!!! Klockrent och känns verkligen genomtänkt o bra planerat! Underbara papper o snyggt med alla foton i svart-vitt! Skriver du ut själv eller beställer korten?
    Detta sparas i ”att-göra” mapp till ett annat år om det är ok!?
    *kramisar*

  3. Mette Says:

    Vilket helt underbart minialbum!
    Så fint!

    Jag har köpt ett minialbum som jag tänkte att jag skulle börja pyssla med… Tänkte göra ett om vår Sardinien resa … Har ju så himla mycket fina kort som vi tog då!

    Kram
    Mette

  4. k8an Says:

    Vilken fantastisk julbok !! Snygg färgskala och snyggt att ha i stort sätt alla korten i svart vitt 😀 Du är verkligen jätte dukig på att få till det så stilrent och läckert!!

    Själv har jag hamnat i en liten nyårs svacka, får shoppa lite nya grejor så kanske det går över 😀

    Kram på dig

  5. Sonja T Says:

    Hej hej:)

    Såg redan en förhandstitt på din julbok på Scraproom… du är så enormt flitig!!! Det bara sprutar fram alster från dig, härligt:)

    Alltid skoj o kika in här…

    //Sonja

  6. SannaF Says:

    UNDERBART album
    I love it!
    Kram från SannaF

  7. Anna Says:

    Vilket fint album! Jag blir helt stum…
    Det var det finaste jag sett! Var får du alla fina super idéer ifrån!? ? Jag är inte alls avundsjuk…

    God fortsättning!!

    Anna S

  8. gunilla/nilla Says:

    Men snälla vännen vilket underbart fint album du har gjort! Det är så jäkla snyggt. Härliga kombinationer och lagom med dekos. Så är jag galet förtjust i svartvita kort. Detta är mitt i prick och vilket härligt minne.
    Nu ska jag ge mig ut och kanske blir det en tur till pysselaffär, Rum och Ram, om jag inte blåser bort i snö vinter och en jäkla kyla, huttrar.
    Ha en underbar helg och stor kram till dig
    /Gunilla

  9. Karin Says:

    Super-fint album!!! Det blir så himla bra när det är så enhetligt i färger och dekorationer.
    Kram

  10. Fia Says:

    Jösses vilket fint album!!!! Så fina färger och snyggt med svartvita foton!!! Kram!

  11. Lotta/ FruH Says:

    Göta Petter vilket superflott album du har gjort!!! Alla fina detaljer , som bara är så mmmm och läckra papperskombinationer!
    Du är superbäst, Mia!!
    Ha en Trevlig Helg!
    Kramar,
    Lotta/ FruH

  12. Monica Says:

    Hur snyggt som helst, Mia!

Kommentera

