Ett år klokare….

……har jag blivit idag! Detta fina kort låg på mitt pysselbord när jag kom hem. Det är Jennifer som skapat:
jenniferkort.jpeg
Visst är hon duktig?!

Denna fina bukett fick jag av mina arbetskamrater:
blommorjobbet.jpeg

Jag har även blivit bortskämd med tre-rätters-meny i kväll. Alexandra gjorde en förrätt bestående av Skagenröra i skinka. Varmrätten var kalops (gjort på älgkött) samt Cheesecake till efterrätt……tur att jag var ute och gick i en timme i em!

Just nu ligger jag nerbäddad i soffan med ett tjockt täcke på mig….fryser så in i attan. Hoppas verkligen att det bara är trötthet…..det var ju längesen jag gick upp så här tidigt. Imorgon börjar jag inte förrän halv tio så då tänkte jag ställa väckarklockan så jag hinner ut och gå en timme innan jobbet…..mitt nya liv ni vet……igen! =)

En enkel 6*12 jag gjorde för ett par dagar sedan:
pavag.jpeg
Betyder att även Jennifer börjar bli stor och börjar gå sin egna väg…..jobbigt för mammor……

Nu ska jag stänga av datorn för att krypa ännu längre ner under täcket och titta på Chicken Little med mina barn….ja, de är 15, 14 och 11 år och jag är så glad över att de fortfarande vill titta på sånt ibland…..det finns ju så mycket skit på TV/film annars.

Tack för att ni ville hälsa på! =)

10 svar to “Ett år klokare….”

  1. Mette Says:

    GRATTIS!!!!
    Vad härligt bortskämd du har blivit!
    Precis som det ska vara! 🙂

    Vilket jättefint kort din dotter har gjort! Jätteduktig är hon!

    Och din layout är superfin!

    Njut av filmen…

    Kram
    Mette

  2. Åsa Says:

    Grattis!!!! en dag för sent!
    Vilka fina tulpaner! Åhhh hoppas det snart blir vår och ljust ute.
    Är så trött på mökret och blåsten.
    Man orkar ju inte göra ngt på kvällarna efter jobbet.
    Mina bilder blev väldigt suddiga, ska försöka ta om dem när det är ljust ute så kande de blir bättre 🙂
    Supersnygg LO och fint kort av Jennifer, hon måste släktas på mor sin 🙂

    Kram Åsa

  3. monica Says:

    Åhh vad kul det är o få så fina kort!!! Hon är verkligen kanonduktig!
    Underbar layout- så enkel men så klockren!!!

    *kramar i massor*

  4. k8an Says:

    GRATTIS!!

    Kram

  5. Milla Says:

    Grattis i efterskott!! Så duktig du är med motionen!! Även jag håller igång. Jag har motionerat varje dag sen den 27 dec. Känns sååå bra!!!
    Kramelikram!

  6. Fia Says:

    Grattis i efterskott! Dottern verka gå i dina fotspår!Layouten är så fin, enkel och vacker! Kram!

  7. marieg1 Says:

    GRATTIS!!!! (Vet att jag är en dag sen, men orkade inte in i datorn igår)……..
    Underbart att bli firad – kortet är ju bara kanon!
    Tycker det går trögt o jobba nu efter jul.. men man vänjer sig väl vid det åxå! Är glad att mina mornar inte är lika tidiga som dina öppningsdagar*ler!
    Ha det bra!
    /Marie

  8. Karin Says:

    Grattis i efterhand!!! Snygg LO, så enkel och stilren.
    Kram

  9. SusanneSj Says:

    GRATTIS en dag i efterskott!!!
    Vilken toppendag du har haft, underbar.
    Ett jättefint kort som du fick å blommor så vackra.
    Bye the way, ursnygg LO.
    Kram på dig och hoppas att det bara var trötthet

  10. camillab Says:

    Grattis i efterskott! Vilken härlig familj du har som skämmer bort dig på din dag!

    Kram!

Kommentera

