Rena rama sjukstugan…..och en del skapat…..

Jennifer börjar i alla fall piggna till…..medicinen verkar hjälpa snabbt. Jag mår också bättre, har till och med varit ute och gått min timme idag (orkade ju inte fredag och lördag pga förkylningen)…..skönt. Däremot är Noa sjuk nu. Han hade feber i onsdags men var feberfri tors och fre och gick därmed i skolan. I går sa han själv att han inte kunde spela innebandymatch (då ÄR han sjuk!!), jag tog febern som då visade på över 39. På fm idag var han feberfri men nu börjar febern stiga igen + att han hostar som en tok. Jag tänker ringa vårdcentralen imorgon……hoppas bara att han inte åkt på lunginflammation han också!

Lite nya alster kan jag visa nu. Denna gjorde jag till en utmaning på Swescrap där utmaningen gick ut på att använda sina chipboard:
datorfreak.jpeg

Två kort:
svartvinrott.jpeg
Kul att använda wire ibland. =)

nybostad.jpeg
Här har jag klippt och klistrat en massa.

Slutligen en LO till en utmaning på Scraputmaningen där man skulle utmanas av en tepåse:
glass.jpeg

Det var det hela…….ha en bra vecka! Det tänker vi ha, när baciller har bestämt sig för att dra vidare!

7 svar to “Rena rama sjukstugan…..och en del skapat…..”

  1. SannaF Says:

    Inte kul att vara sjuk! Hoppas det blir friskstuga snart!!!

    Finfina saker har du skapat iallafall!!!

    För photoshop actions kan man bla gå in här
    http://atncentral.com/
    Annars är ett bra tips att googla… Det gör jag ganska ofta för att hitta actions, ibland finns det actions man kan köpa – det har jag inte gjort än.Men sedan kan man själv leka lite med curves och så. Lycka till!
    KRAM o tack för dina alltid gulliga ord som värmer i min blogg! Jag blir så himlans glad!♥

  2. Lotta/ FruH Says:

    Oj, vilken sjukstuga ni har – håller tummarna för att ni snart blir
    pigga!
    Din LO med datafreaket är störtfin med perfekta detaljer!
    Kortet med huset är sååå fint!
    Krya på er och hosta lugnt!
    Bamsekram,
    Lotta/ FruH

  3. Karin Says:

    Vilka fina alster allihopa. Underbara färger på båda korten. Fy vad ni verkar sjuka!! Krya på er!

  4. Åsa Says:

    Vilka härliga kort.
    Antar att det ligger en hel del arbete bakom dom.
    Ja du, en bra fråga vad min nästa utmaning är.
    Har i helgen gjort en LO på veckans skiss och skickat in.
    Första gången jag testar det, riktigt skoj 🙂
    Få ta en funderare på vad jag ska utmana migsjälv att göra.
    Har du ngt tips? 🙂

    Krya på er hela familjen!

    Kram Åsa

  5. Millan Says:

    Så mycket fint du hunnit med, trots att ni inte mår bra. Älskar ditt kort med huset på, det är helt underbart!
    Krya på er, nu!
    *kram*

  6. SusanneSj Says:

    Fy då vilken sjukstuga. Hoppas att han klarar sig från lunginfl.
    Ännu mer ögongodis, vackert vackert : D
    Hoppas du känner dig än bättre idag.
    *kramisar*

  7. camillab Says:

    Men usch vilken otur ni har! Tack tack tack för alla fina ord du skriver i min blogg! Du är en stor inspiratonskälla! Kram och krypa på er nu, allihop!

Kommentera

