En bra vecka

Denna veckan har jag gått ner 2 kg……i och för sig låg jag i influensan igår (kräktes och kunde inte äta). Hur som helst har jag gått ner i alla fall, det är huvudsaken. När jag blir helt återställd är det promenader igen…..jag saknar dem!

Ett svar to “En bra vecka”

  1. gunilla/nilla Says:

    Hallo där vännen!
    Har du varit dålig nu igen, stackare. Tycker ni har varit mer än tillräckligt drabbade nu.
    Men din viktminskning går kanon. Du är såå duktig och målmedveten.
    Utmaningen som du gett mig ska jag ta tag i nu i veckan. Tycker det är så svårt att skriva om sig själv. Men jag ska göra ett försök.
    Du är så flitig med kort och LO:s. Det du gör blir alltid lika fint och dina LO:s är så härliga att kika på.
    Krya på dig nu och så hoppas jag du har en bra vecka.
    Kram/Gunilla

Kommentera

