En LO, ett par kort….och hemligheten avslöjas…..

Imorgon blir det jobb igen…..jag känner mig pigg. Jag börjar inte förrän kl.13,00 så jag hinner (äntligen) ta min promenad igen! Jippie! =) Nu har vi varit sjuka för flera år framåt känns det som.

Denna LO:n gjorde jag till en utmaning på Scrapinspiration där utmaningen hette ”Less is more”…..dvs att lämna myyycket space tomt:
alle.jpeg

Ett par kort med nya hÄnglar:
detkallaskarlek.jpeg

mitthjartaarditt.jpeg

Och nu…..kommer det…….*trumvirvel*…….

Ok…..jag har blivit gäst-inspiratör för StoryHouse (som kortmakare) i tre månader!! Efter tre månader ska vi utvärdera samarbetet och kanske kan det bli fortsättning. Så himla glad!

Nu ska jag göra lite tråkiga hushållssysslor innan hockeyn börjar…….tjingeling!

14 svar to “En LO, ett par kort….och hemligheten avslöjas…..”

  1. gunilla/nilla Says:

    Stort GRATTIS till dig, så kul! Det kommer du att klara galant. Du är en stor inspirationskälla för mig med alla fina kort och LO:s som du visar här.
    Härligt att du äntligen får känna dig bättre.
    Tre ursnygga alster från dig igen!!!
    Upplägget på nedersta kortet blir nog liftvarning, snyggt!
    Ha en skön kväll
    kram/Gunilla

  2. Sandra (Sasha) Says:

    Supersnygg Lo! Och jättefina kort! har inte hunnit skapa kort med mina nya hänglar än – men det kanske kommer.
    Grattis till hemlisen också! Så kul!

  3. Camilla Says:

    Åh va kul! Grattis och lycka till!
    Superfina alster som vanligt. Kortet med hjärtat tycker jag lite extra mycket om…snyggt med hjärtat i bakgrunden. Kram!

  4. SusanneSj Says:

    GRATTIS, vad kul!!! Jag förstår att du får vara både här och där, du är så himla duktig att ”svänga” ihop både kort och LO:s som är inspirerande.
    T ex nu, jättefina kort och LO.

    Grattis till dina kilo, heja heja heja!!!

    Stor kram o lycka till

  5. Maria Hassel Says:

    Vad betyder det att vara ”gäst-inspiratör”. Får du materialet ifrån dom då och så skapar du och inspirerar andra?…Jag är ju inte så hemma i den här hobbyn…
    Fina alster du gjort! Jag har 100 järn i elden här hemma. Jobbar, pluggar, förbereder praktik, och så alla hemmasysslor på det.
    Maria Hassel

  6. monica Says:

    GRATTIS!!! vilket kul uppdrag!!!
    Supersnygga alster gör du på löpande band, tar aldrig din fantasi slut? Tack för inspirationen, det är stark liftvarning på bägge korten 😉
    *kram*

  7. SannaF Says:

    Supersnygg layout! Och ursöta kort!!!

  8. Monica Says:

    Åh, vad roligt! Stort grattis till dig, duktiga Mia. Tänk att jag kunde gissa att det skulle bli så här den där gången jag var med på din andra (?) scrapkurslektion! 🙂

  9. Lotta/ FruH Says:

    Åh, vad kul – Grattis! Du gör så härliga och fina kort, så uppdraget kommer att passa dej galant!
    Skönt att ni är piggare nu, det är så jobbigt när man kommer in i såna där sjukperioder.
    Ditt kort med gossen är supersött!
    Kramar,
    Lotta/ FruH

  10. Åsa Svensson Says:

    Grattis!!! Vad kul!
    Ja du är ju så himla duktig så du är värd att få vara inspiratör!!
    Vilka härliga kort.
    Tycker om när du har en massa olika papper som bakgrund i kvadrater.
    Himla snyggt.

    Kram Åsa

  11. Millan Says:

    GRATTIS! Jättekul, hoppas att ni kommer att ni kommer samarbeta bra!
    Jättefina alster du gjort också!
    *kram*

  12. Fialia Says:

    Åh grattis vad kul! De kommer säkert att behålla dig så fina kort som du gör!

  13. zizzi Says:

    Vilken kanonsprutainspiratör du är!!!!!!!!!!
    Allt blir ju så bra oxå!
    Gillar verkligen din less is more! Korten är ju ljuvliga som vanligt!

  14. SannaF Says:

    Hrm! Jag var lite trött igår när jag läste här!!! Flåt men jag missade din hemlis!!

    GRATTIS GRATTIS GRATTIS till din DT plats! Storyhouse har mycket kul saker!!! 🙂 KRAM från SannaF

Kommentera

